Jump to content
Vespaforum.be

inspiron1

Members
  • Content Count

    448
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About inspiron1

  • Rank
    Lid

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    Gent Leie
  • Mijn Scooter(s)
    12/1964 180ss

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Deerlijk
  • Land
    Belgiƫ

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ik betaal 125,34 euro 1 j voor 180 cc, voor ne 300 is dat hetzelfde, in combo met auto; Vanaf 2e vespa gaat de prijs naar benenden voor de volgende vespa's en denk vanaf 4 of meer dat ze dan gratis zijn...
  2. Hallo, Waar haalt u oju spies, ik ben op zoek naar een spie voor mijn ss 180. Iemand liggen ?
  3. Alles eens heraangespanne, als ik de vijs ook maar een beetje minder vast zet (nog steeds behoorlijk vast) dan heb ik direct verlies , dus moet ik toch deftig vastzetten, en nog verlies. Ik probeer eens andere dichtingen, mijn loodgieter gaat eens op ziek naar iets anders, het kan toch niet zo zijn dat een carburator continue in de benzine hangt...
  4. Jazeker, alle dichtingen zijn vernieuwd en heel ok geplaatst, ik vermoed dat de bovenkant carburator die aansluit aan dat rond dekseltje, een beetje uitgekankerd is door de tand des tijds, moet ik nog nazien en eventueel wat afschuren (secuur werk)
  5. Draadje nog eens openen ivm natte carburator , net droog geblazen met luchtdruk, een kort testritje, en opnieuw veel benzine die de carburator nat maakt, het komt van tussen dat bovenste schijfje en carburator, de dichting doet niet wat het moet doen. Vijsje zelf is perfect dicht. Nochtans heb ik nu een nieuw bovenstuk geplaatst, dus enige dat mij nu nog rest is de bovenkant van de carburator een heel klein beetje bijschaven om de aansluitvlakken volledig vlak te maken. Maar heeft iedere vespa hier een volledig natte carburator , maw, is dat normaal ? Op foto nog het oud dekseltje
  6. Bij mijn ss uit 64 werkt de batterij op de lichten en de toeter wanneer hij niet draait. Om de motor te kunnen starten gaat er stroom van de batterij naar mijn ontsteking, Geen batterijstroom, geen vesparit. Heel vervelend. Vandaaar dat niet alleen vespa in de jaren 60 overschakelde naar het systeem zonder die batterij, net zoals ik omschakelde naar 12 v (electronisch). Geen idee of dit bij de gl ook zo is, daarvoor ken ik te weinig van vespa.
  7. Ik heb voor hele superwarme zomerdagen een vestje van dainese. Die beschermt en toch alle zuurstof doorlaat, voor een fris tshirtgevoel en toch veilig.
  8. voor meer foto's , stuur pm . Grtn
  9. Iemand interesse in gts 300 supersport 2200 km bj 2012, regio Deerlijk. 4000 euro. Onberispelijke staat.
  10. Bedankt voor de reply's , ik ga die doorgeven, thx
  11. In juni heeft mijn broer zijn vespa een gebroken voorvork , dan is die gts binnen geweest om te herstellen. Die gts is nu nog steeds niet hersteld. De voorvork zou nog niet binnen zijn, is dat normaal... voor een vespadealer ?
  12. Had het vorig jaar 1 keer voor, op de snelweg, wou perse een autobus voorblijven op 3 km van mijn te nemen afrit, plots alles uit, precies mijn contact die uitgezet werd. Pechtstook... . herstart... . alles prima, alles laten uitlezen, alles ok. Sindsdien niet meer voorgekomen. Wel geen autoweg meer gereden. Dus ... geen idee.
  13. Zal es een goprofilmke maken als het zo ver is , en dan posten...
×
×
  • Create New...