fajes Geplaatst: 25 april 2009 Delen Geplaatst: 25 april 2009 een voorproefke van het onafgewerkt product: Link naar reactie
Moon the Loon Geplaatst: 30 april 2009 Delen Geplaatst: 30 april 2009 Gelezen op het dutch scooter forum... Ook al gaat ie misschien eerder stuk (ik deel deze ervaring overigens niet) Trilt ie wat meer, zitten er twee keer zoveel onderdelen op als een vespa.. Maar oei oei oei wat voel ik me mijlen ver verwijderd van al het grondvolk op dat massa product uit Pontedera wanneer ik mijn groene raspaard van die fijne Innocenti familie in 1 keer aantrap. (ja je leest het goed 1 keer! Ik zal overigens niet ontkennen dat het aantrappen van een Lambretta meer energie vergt) En dan het rijden... mijn god wat rijd dat goed. Hij gaat heus niet zo schuin als een smallframe vespa, maar die versnellingsbak met die ontzettende fijne overbrenging: Gas los koppeling in, schakelen, koppeling helemaal los, een miniseconde wachten (voor dat heerlijk katapult gevoel) en gas er op en hij schiet als een raket onder me vandaan met bergen koppel waardoor ik telkens verder op mijn zadel naar achter schuif. Natuurlijk hou je een Ducati niet bij of een moderne zitzak gts 300 uit Pontadera. Maar, fijne mensen, het gaat er niet om wat ie doet maar hoe die het doet!! En dan dat alles overstemmende geluid uit die net iets te aanwezige "Clubman" (welke geniale geest heeft die naam ooit bedacht, hoe verzin je het!). NIets maar dan ook niets op de weg klinkt als een lambretta... Kan hier niets meer aan toe voegen ... ... Link naar reactie
fajes Geplaatst: 30 april 2009 Delen Geplaatst: 30 april 2009 vervang Clubman door Fresco... ;-) Link naar reactie
Mod66 Geplaatst: 5 mei 2009 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2009 Of een JL3... Schitterende Lammy, Stefan! Wacht tot je ermee rijdt! Link naar reactie
mol Geplaatst: 5 mei 2009 Delen Geplaatst: 5 mei 2009 Na het weekendje Cobblesoul en het circuitracen nog meer tevreden dan ooit met de lambretta! 't is een LI serie3 met mugello 186, 28mm carbu en clubman Op circuit ging die even snel als gp200 stage4 met fresco, Op de weg terug naar huis met twee personen met bagage méér dan genoeg koppel om vlot op te trekken, zelfs op de heuvels van de vlaamse ardennen. Intussen 2000km op de teller en nog geen enkele panne gehad, één of twee keer kicken en hij is weg. enig minpunt? om vlot met twee personen én mijn jl3 te rijden moet ik nog een iets langere en hardere schokdemper steken (BGM), binnen drie weken steekt die er onder. Ik ben heel blij en ik ben zeker dat Stefan dat ook zal zijn. Link naar reactie
fajes Geplaatst: 6 mei 2009 Delen Geplaatst: 6 mei 2009 hmm, misschien ook eens denken om ineens een versterkte achterveer te steken. wij rijden nl ook geregeld met z'n 2 op de scooter. het is de deze die je bedoelt zeker? http://scooter-center.com/catalog/product_info.php?&products_id=10221 Link naar reactie
fajes Geplaatst: 6 juni 2009 Delen Geplaatst: 6 juni 2009 VRRRRRRROOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMM!!!!!!!!!!! hahahahahahahahahhahaha! dat ding rijdt super!!!!!!! Link naar reactie
bluevespa Geplaatst: 7 juni 2009 Delen Geplaatst: 7 juni 2009 Allij der is er eentje content Link naar reactie
fajes Geplaatst: 7 juni 2009 Delen Geplaatst: 7 juni 2009 en ik zen nog altijd content!! Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.