Ga naar inhoud
Vespaforum.be

7 en 8/02/2009 retro motobeurs Wieze


Cult

Aanbevolen berichten

  • 2 maanden later...
Is deze beurs nog de moeite kwestie ev stukken van Vespa natuurlijk en variante modellen?

Voor ev ideeën op te doen?

hiervoor kan je inderdaad beter naar de custom show in Antwerpen komen

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Zijn er mannen van het Waasland die naar daar gaan? Ik vertrek vanuit Sinaai ofwel vanuit Kruibeke, en vroeg mij af of ik onderweg ergens kan aansluiten bij een of andere vespa colonne?

Zaterdag of zondag maakt niet uit.

Merci.

Link naar reactie
En ik ga normaal een verrassingske hebben voor de forumbezoekers die ik in Wieze tegenkom !

ahja en hoe ga je mij herkennen ?

of misschien beter, hoe ga ik jou herkennen ?

Link naar reactie

ja,idd...hoe ga je de forumbezoekers herkennen??

Mij zulde wel herkennen...vestje met op mijne rug VC Antwerpen en vooraan vol badges en pinns :pp

Link naar reactie

Hola hola, jullie beginnen al ongeduldig te worden ! Goed zo want ik verklap nog

niets ! Eerst wat me beloofd is in handen hebben en dan verklap ik wat het is.

Wie mijn reacties de laatste 2 weken al een beetje gevolgd heeft kan het misschien raden. Het heeft met Vespa en niet met muziek te maken !! En ik zal maar 35 mensen gelukkig(er) kunnen maken.

Kijk eens naar de foto's van de GEUZENTOER op evenementen, ik kom er (helaas) veel in voor ! Of anders stap ik op de beurs wel naast NERO, die kent toch héél België !

Hij zal dat bord "forumleden zich hier melden" wel dragen.

@NERO : Ja, ik ga met de wesp (is momenteel binnen bij Didier, Mike ging ze onder handen nemen) ! Of hier nog Halse pussy's meegaan ???? Pffffffff, die koukleumen hier, zielig ! Ge weet dat den Diederik rap koude knieën heeft, dat de Frank niet ver kan rijden met zijn lege tank,... Hahahaha, stout van mij ! Ik probeer ze enkel uit hun kot te lokken !

Ik heb diene zaterdag vrij genomen op 't werk, dus ik kan nog kiezen tussen zaterdag of zondag gaan ! Let me know ! En ja ik weet het, ge hebt nog ne coca en een pak "sips" te goed !!!

Link naar reactie
Zijn er mannen van het Waasland die naar daar gaan? Ik vertrek vanuit Sinaai ofwel vanuit Kruibeke, en vroeg mij af of ik onderweg ergens kan aansluiten bij een of andere vespa colonne?

Zaterdag of zondag maakt niet uit.

Merci.

Ik kom uit belsele.

Ik ga misschien ook wel gaan, met de wesp of niet. Hangt een beetje van het weer af. Het zal wel alleen 's morgens te doen zijn aangezien ik zowel zaterdag als zondag tegen 13u al thuis moet zijn.

Indien je zou willen afspreken laat je maar iets weten

groeten

stijn

Link naar reactie
  • 2 weken later...
ja,idd...hoe ga je de forumbezoekers herkennen??

Mij zulde wel herkennen...vestje met op mijne rug VC Antwerpen en vooraan vol badges en pinns :pp

of ne groene Parka ;p

Link naar reactie

Dus hier mijn verrassingske voor Wieze !!

In een andere topic schreef ik het volgende : WD40 is al lang een voorbijgestreefd produkt, zeker voor vochtverdringing.

We hebben de test gedaan met een proefbuisje water. WD40 zet zich weliswaar onderaan maar na schudden wordt de vloeistof wit/melkachtig en is de WD40 vermengd met het water, dus waterafstoting ????

Daarom : opteer voor "GT7", een produkt van dezelfde fabrikant van "TEC7" (Novatech). "GT7" vermengt zich niet met water, dus perfecte vochtverdringer (onderaan voetplank Vespa).

Dus vochtverdringer, roestbestrijder, kruipolie-smeermiddel, cantactspray, reiniger-beschermer-ontvetter : één product : GT7.

Wel, ik heb van de fabrikant 32 busjes GT7 van 200ML gekregen om uit te delen aan "mijn Vespavrienden".

Nero, die natuurlijk niet kon wachten tot Wieze, is er al 2 komen wegkapen, dus nog 30 over om uit te delen in Wieze.

Wie dus interesse heeft, let me know !

Normaal ga ik op zaterdag !

http://www.novatech.be/index.php?prodke ... ts&taal=nl

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...