Ga naar inhoud
Vespaforum.be

7 en 8/02/2009 retro motobeurs Wieze


Cult

Aanbevolen berichten

@NERO : Welk weer ze geven voor zaterdag ? Geen idee ! Hopelijk niet te slecht want ik moet met de Vespa kunnen gaan. Vrouwtje heeft den tutuut nodig voor de kinderen.

'k Moet mijn Vespa wel nog halen bij Legend, ze zou OK zijn nu !

En ivm dat GLIJMIDDEL : Gij moet dringend eens van de grond gaan vriend !! Kijk eens diep in de oogskes van uw vrouwke maar hou GT7 uit uw slaapkamer !!!!

@JOENE : Ik ga wel alleen maar zaterdag ! Als je niet kan komen laat ik wel een busje achter bij iemand van Vespaclub Brussel ofzo. Ik laat je dan wel weten bij wie.

@DE REST : Ik zal de Zwarte Piet zijn naast Nero Sinterklaas. Dus ik geef het geschenkje en de bedankingskus geven jullie aan Nero. That's the deal !! Hahaha !!

Link naar reactie
@NERO :@DE REST : Ik zal de Zwarte Piet zijn naast Nero Sinterklaas. Dus ik geef het geschenkje en de bedankingskus geven jullie aan Nero. That's the deal !! Hahaha !!

Alé, k'zal mij dan maar scheren. Zou da busken ook kunnen dienen als scheerschuim?

Groetjes, nero.

Link naar reactie
@JOENE : Ik ga wel alleen maar zaterdag ! Als je niet kan komen laat ik wel een busje achter bij iemand van Vespaclub Brussel ofzo. Ik laat je dan wel weten bij wie.

das heel vriendelijk maar ik zal je de moeite besparen ;-)

op is op zggen ze toch ?

Gr, Jeroen

Link naar reactie
Zijn er mannen van het Waasland die naar daar gaan? Ik vertrek vanuit Sinaai ofwel vanuit Kruibeke, en vroeg mij af of ik onderweg ergens kan aansluiten bij een of andere vespa colonne?

Zaterdag of zondag maakt niet uit.

Merci.

Ik kom uit belsele.

Ik ga misschien ook wel gaan, met de wesp of niet. Hangt een beetje van het weer af. Het zal wel alleen 's morgens te doen zijn aangezien ik zowel zaterdag als zondag tegen 13u al thuis moet zijn.

Indien je zou willen afspreken laat je maar iets weten

groeten

stijn

Ik heb met een maat afgesproken om zondagmorgen te rijden. Hij woont in Hamme. Ik vertrek om 9 uur vanuit Melsele richting Hamme, met als bestemming Wieze. Gezien de absurde Vespaprijzen, ga ik deze keer voor Harley-spullen. Ik ben echter niet vies van Vespisten die willen meerijden. Als zij iets willen kopen, hebben ze toch geen geld meer voor benzine of diesel. Ze kunnen ook op de achterbank platliggen om te bekomen van de Vespaprijzen die gevraagd gaan worden. Medicijnen zijn voorhanden.

Link naar reactie
Ik wil hier geen (alweer) open deuren intrappen, maar voor de prijs van een Vespake koop je tegenwoordig al een volwassen HD.

hoi chris - prijs van welke vespa tov welk type HD aub ? - ik vermoed wellicht allebei 2nd hand

sorry voor de off-topic

grts frutsab

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...