Ga naar inhoud
Vespaforum.be

7 en 8/02/2009 retro motobeurs Wieze


Cult

Aanbevolen berichten

die heb ik ook zien lopen. en buiten een lekker oranje sprintje zien staan!

Als het mat oranje was dan weet ik al van wie!!!

Was het soms deze?

Hier was hij wel nog ni heel af. Zal wel eens foto's bij restauratie zetten als ik eens veel tijd heb...

Toch bedankt voor de positieve reactie.

Groeten,Tom

vespasprint001an5.jpg

vespasprint092mz8.jpg

Link naar reactie

Hey ik sta op de foto van het overzicht van de vespastand rechts onder met de leren vest aan met witte steep. Onze vespa's staan ook op de foto! De mijne wel maar half(tis een nieuwke hé) en die van mijne kameraad Johan op de voorlaatste foto rechts van mijn rode gts250.

We hebben bij het naar huis rijden is van vespa gewisseld en die 50jaar verschil voel je nogal zeg! Geen voorrem geen stabiliteit. Hij trekt wel goed op met een top van 110 per uur?! Op mijn nieuwe teller zelf gemeten. Ik heb zelk ni meer de 70 gedruft :-) Er steekt wel een nieuwe px200 cc motor in en een totaal lege uitlaat.

Groeten en mooie foto s

Link naar reactie
Jaja, had de Johan & zijn wesp ook al herkend op de foto's ! Ik dacht," ha, mijne kameraad" maar blijkbaar is 't den uwe geworden ! Den overloper !! :-))))

Hey van waar ken jij johan? Ook van de streek? Hebben wij elkaar niet eens gezien op die kever vespa hapening van deze zomer waar johan met de prijs is gaan lopen?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...