Ga naar inhoud
Vespaforum.be

7 en 8/02/2009 retro motobeurs Wieze


Cult

Aanbevolen berichten

Chris, volgens mij zijn die bieders der een spelleke van aan het maken. Ik durf te wedden dat die nooit voor zoveel verkocht gaat worden.

@Bluevespa: dat veronderstelde ik ook al hoor. Wie biedt er trouwens op een Vespa die je niet gezien hebt en waarvan je niks weet? Ik heb hier op het forum ook al eens geopperd dat het biedingsysteem van Kapaza fake is.

Link naar reactie

Net terug van een dagje beurs in Wieze en het was weer gezellig. Deze morgen was het over de koppen lopen, maar eens 13u gepasseerd was het wat aangenamer om alles eens rustig te bekijken. Veel bekenden tegen gekomen en op verschillende forumleden een gezicht kunnen plakken die ik nog niet kende.

@prince.coxson bedankt voor de busjes GT7

@Mgent uw busje GT7 staat ook klaar, zal het dinsdag meebrengen.

Grtz Michel

Link naar reactie

't was een plezante beurs.

Een aantal forumleden voor 't eerst "in 't écht" gezien. Maar jammer genoeg den nero niet tegengekomen.

prince.coxson , dikke merci voor 't busje, morgen es testen hoe goed het is ;)

ciao !

edit: voor wie twijfelt zijn vespa te verkopen, niet doen ! je kan hem nog altijd als cavia / konijnen / kippenhok gebruiken :D

3260114413_9c6420bf51.jpg

Link naar reactie

Busje komt zooo, busje komt zooo, maar "den nero" had zijn busje gemist... Deze morgen (lees "deze nacht om 3.00u") opgestaan met kloppende tandpijn. Ik dacht eerst van niet te gaan maar na een stevige dosis perdolan toch maar besloten om met de wagen (eigenlijk wou ik zoals het hoort met de vespa gaan) naar Wieze te trekken. In het begin viel het nog redelijk mee, maar na een paar uur begon de drummer in mijn mond terug te "repeteren". Ben dan maar naar huis gereden achter een tweede dosis...

Maar t'was wel de moeite! Veel schoon volk (figuurlijk), toffe babbels en tussen door nog vlug de beurs eens afgelopen. Spijtig genoeg heb ik een paar mensen gemist.

De stand van vespaclub de Bruxelles mag er anders ook wezen: bijna de hele vespageschiedenis op 50 m2! Voor diegenen die morgen niets te doen hebben, een aanrader!

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Jaja, Wieze, 't was weer gezellig !

Natuurlijk "alleen" naar ginds gebold, met de wesp die blijkbaar supergoed in orde gebracht is ! Leuk om terug normaal te kunnen schakelen ! Thanks Mike !

Eerste gekende gezichten die ik tegen het lijf liep waren MOD66 & his MODcrew.

En dan de ene na de andere forumees ! Mijn busjes GT7 vonden makkelijk een nieuwe thuis. Zelfs niet-forumezen/Vespavrienden kwamen me aan de mouw trekken. Oprotten !!

Zag ik daar aan de bar (natuurlijk, waar anders !) de Nero naarstig gesticuleren en maar blablabla. Even goeiedag gaan zeggen en hop, weg was hij. "Ben direct terug" zei hij. Nog een geluk dat Renoretro & ik na eindeloos wachten beslisten om nog wat van de beurs te genieten of we stonden daar nog wortel te schieten, wachtend op Nero die blijkbaar weer zijn "weg" kwijt was. Wie schenkt hem eindelijk eens een GPS ?

Dan een aap & zijn teef tegen het lijf gelopen. Plakt dienen aap daar toch wel direct een gezicht op mij zeker ! Hoe haal ik dat daar terug af ? Hahaha ! En babbelen dat diene kan !! Ben er zeker van dat zijn tong eerst zal in slaap liggen deze avond (net zoals de mijn trouwens, echte viswijven, die venten !)

En dan nog de "CULT" erbij ! 'tWas daar helemaal een gezellige babbelbeurs aan 't worden. Leuke bende !!!

En dan toch nog wat rondgesnuisterd. Nog een helmke + jas gekocht, voila, voor je eigen verjaardagscadeau zorgen noemen ze dat.

De foto die Pieterjan gepost heeft is echt wel grappig : de meesten tellen véél geld neer voor een wrakkige Vespa, sommigen gebruiken zo'n duur stuk roest als decoratie in hun kippen/konijnenhok ??????? Strange !!

Wat de "tentoonstelling van de Vespageschiedenis" betreft : blijkbaar rijdt er bij Vespaclub Brussel geen enkele PX of Primavera of ... Heel oude Vespa's (vooral GS) en wat nieuwe 4-takten, maar geen PX en consoorten. Spijtig !

@CULT : diene grijze PX met SKAmannekes buiten, that's mine !

Link naar reactie
Zag ik daar aan de bar (natuurlijk, waar anders !) de Nero naarstig gesticuleren en maar blablabla. Even goeiedag gaan zeggen en hop, weg was hij. "Ben direct terug" zei hij. Nog een geluk dat Renoretro & ik na eindeloos wachten beslisten om nog wat van de beurs te genieten of we stonden daar nog wortel te schieten, wachtend op Nero die blijkbaar weer zijn "weg" kwijt was. Wie schenkt hem eindelijk eens een GPS ?

!

Sorry hé mannen, maar het probleem was niet een GPS maar al die kapstokken onderweg, ik bleef daar maar hangen. :)

Hopelijk volgende week beter (valentijnsrit!) als mijn tand(wiel)probleem is opgelost.

Groetjes, nero.

Link naar reactie

@prince.coxson: dankjewel voor het busje GT7. We gaan het morgen aan een gronde test onderwerpen... Mijn terrasdeur piet in ieder geval niet meer ;-)

Link naar reactie

@prince.coxson&Renoretro: is een beetje mijn fout want hij moest efkes mee voor een boodschap, daarom heb ik encyclopedienero meegenomen... Zal er enen op geven op de rit binnenkort!! :-))

Foto's van de beurs volgen...

S.

Link naar reactie

ik ben vanmiddag geweest met daddy rush. vespas en onderdelen waren belachelijk duur! stond een mooie gl, maar de motor zag er nie echt ok uit voor 2750 euro...

Link naar reactie
ik ben vanmiddag geweest met daddy rush. vespas en onderdelen waren belachelijk duur! stond een mooie gl, maar de motor zag er nie echt ok uit voor 2750 euro...

Dat was zaterdag de meest gekeurde Vespa op de beurs. Iedereen ging vragen wat deze moest kosten. Veel verhaaltjes, meestal een andere prijs. Na de middag hebben ze er dan maar de prijs opgezet. En vanaf dan liep iedereen gewoon door en was er niemand nog geinteresseerd !

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...