Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Lambretta rijders of rijdsters?


Mahieu

Aanbevolen berichten

000_0719.jpg

silver special '64 (SR190)

lambrettaside.jpg

Li125 '63 (imola 186)

ghettospeed2.jpg

000_0678.jpg

Series two Li125 (was TS1, currently being refurbished, should be an RB22 eventually)

Scan10082.jpg

my first lambretta 20 years ago, AF 225 stage four, mark one PM pipe, 30mm carb. I was 17!!

Scan10079.jpg

me up a mountain enjoying the Irish summer weather on my LI special from '64 sadly stolen and never found again. 1992 i think.

my back garden!!

ghettospeed5.jpg

Link naar reactie

"LI125 serie 3 1964". Momenteel nog niet rijdend maar wel volledig gerestaureerd, hopelijk tegen de zomer wel vlammen met die scooter. Ik heb ook nog een 150cc blokje liggen voor de Lammy maar dat dient om een beetje te kittellen. Ik zal int kort eens een fotoke posten.

Link naar reactie

bij ons vader in de garage staat er ook ene nen 125 special, ik heb hem al warm gemaakt en kan hem overkopen ,nu alleen mijn vrouw nog he wat die heeft haar veto gesteld dat er geen meer in de garage komt voor er een andere verdwijnt .maar ja de keuze is niet makkelijk he welke moet er gaan

grtz sidvespa

Link naar reactie

Lambretta 125 special Bouwjaar 1967.

img6577gc1.th.jpg

img6578jk5.th.jpg

img6579ik2.th.jpg

Lambretta Lui 50 CL

211uz9.th.jpg

214ln6.th.jpg

Link naar reactie
Voor alle vragen & antwoorden ivm Lambretta kan je steeds terecht op de website van Lambretta-club Belgium , www.lambretta.be

groeten en véél Lambretta-plezier deze zomer ...

erwin@lambretta.be

Yes!! but i would prefer a nice lambretta section on this forum for the rest of us!

Vespa liefhebbers!! it is not a crime to like lambrettas!! so please JURGEN!! a lambretta section please!!!!!!!!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...