Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ik rijd rond en kom tegen.....


Cult

Aanbevolen berichten

ik rij nu ook niet meer veel, mijn wesp is mij te dierbaar.

met deze kou is het gevaarlijk, afgelopen zondag nog nen toer van 60km gedaan maar op iedere rotonde voelen dat de beide banden wegschoven, dus dan maar 'taffelen' en met geërgerde automobilisten op uw spatbord door de rotondes kruipen...

thuis gekomen en bache er terug over, levensgevaarlijk, of toch alleszins erg genoeg om de scooter te vernielen :-(

Link naar reactie

Boom, temse, beveren, melsele, elewijt, rumst, wilrijk, aartselaar etc etc. Koude is best ok, enkel handen zijn bij mij steeds een probleem. En dan gisteren mijn bakkes, want was met de vespa naar den tandards gereden en met een paar getrokken wijsheidstanden en ne veel te knellende helm 40km teruggereden. Op gegeven moment moeten stoppen van de zeer en paar trappisten binnengekapt, dan ging het terug.

Link naar reactie
Boom, temse, beveren, melsele, elewijt, rumst, wilrijk, aartselaar etc etc. Koude is best ok, enkel handen zijn bij mij steeds een probleem. En dan gisteren mijn bakkes, want was met de vespa naar den tandards gereden en met een paar getrokken wijsheidstanden en ne veel te knellende helm 40km teruggereden. Op gegeven moment moeten stoppen van de zeer en paar trappisten binnengekapt, dan ging het terug.

"Met een paar getrokken wijsheidstanden" waar zaten die dan? In dat trappistenglas :-)

Btw, serieus toerke... Boom, Beveren, elewijt enz... ne cote waar ik ook al es kom.

Link naar reactie

Toen waren het er met de terugreis bij 150 nero ... de balls vielen wel mee ... de vingertopjes niet!

't was me het ritje wel! :D

Al een geluk bestaat er een douche met warm water! :P

Na een opwarmerke in Ingelmunster terug in 1 keer naar Merksem ... binnendoor.

Toch nog ene Vespa tegengekomen aan Gent Dampoort ... Witte PX 125. Vriendelijke mens.

Link naar reactie

Mijne euro viel ook wa laat, dienen duvel-plakker deed me anders wel sterk vermoeden dat jij dat was onder dienen integraal...

@Rofl, voor alle duidelijkheid, was niet IN het stadspark hee, vooraleer uw fantasie nog een vitesseke bijsteekt...

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...