Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ik rijd rond en kom tegen.....


Cult

Aanbevolen berichten

pff ik rij dik 100km iedere dag en zie niemand meer, allemaal te koud zeker ? :-D

past op, daarstraks toch ne befferly gezien in het centrum van houthalen, allez 'tis toch iets van piaggio wat ik tegenkom, de vespa's staan blijkbaar allemaal in de stal :-)

Link naar reactie
toevallig ook in zonhoven gepasseerd? zag precies die zwarte gts met hoog scherm toen ik passeerde met camionette

nee aan de kanten van zonhoven ben ik de laatste week niet meer geweest...

en ik heb een middelhoog scherm om juist te zijn :-P (de iets minder "truttige" versie dus :-P )

Link naar reactie

ik rijd rond en kom tegen... ...niemand !! te koud ?? :-p

ik heb alleen opgefokte mensen in dozen op 4 wielen gezien, lekker liggen jagen, gevaarlijk inhalen enz. om dan 500m verder weer door mij te worden in gehaald omdat ze zichzelf de hele tijd vastrijden in't verkeer met dat idioot gedoe, aaaahhh zalig dat scooteren :-)))

Link naar reactie
net nog een scooter tegen gekomen, wel geen wesp maar bij 0° dikke groet en een knik van wederzijds respect want er zijn er maar weinig die nu rijden :-)

We waren met meer dan 500 op de baan gisteren " bikerparade Jubelpark ", helaas was ik de enige met een scooterke tussen al die Harley's, Ducati's en al die Japanners ;-))

12012013nr3.jpg

Uploaded with ImageShack.us

12012013nr2.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Link naar reactie

Ik zie toch ook nie direkt nog veel scooter als ik me de scooter naart werk rijd of snachts als ik terug komt.

Maar zoals elk jaar zullen het weer de zelfde zijn die nu nog aant rondrijden zijn zekers. ;)

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...