Ga naar inhoud
Vespaforum.be

2 Vespa's gestolen.


T5Scooterboy

Aanbevolen berichten

Vannacht zijn uit mijn schuur in Gouda, Nederland 2 scooters gestolen.

Vespa T5 in legergroen (shipcoat) met lml 150cc blok eronder en kentekenplaat MF-30-FT.

Vespa GLx wit met P200-blok eronder en kenteken UU-35-20, framenummer VLA1T012632.

Beide scooters zijn bij sommige wel bekend. T5 van Mersea en GLx van o.a. Tholen '06 '07 en Dirty weekender dit jaar.

De T5...

IMG_1951.jpg

IMG_1952.jpg

En de de GL

GLx1.JPG

GLx3.JPG

GLx4.JPG

GLxOysterbank5-8-06.JPG

Link naar reactie

Shit man,

Mijn ogen zijn geopend.

Als mij iemand in Noord Antwerpen passeert met deze scooters, dan bega ik een ongeluk.

Opgelet voor alle GL en T5 rijders , voorlopig mij niet passeren en zeker niet in deze kleuren.

Sterkte man.

grtz

Pewe

Link naar reactie

echt wel klote!!!! wie dat durft doen hé!!!!

Ik snij mocht ik hem kunnen pakken direct de kl-ten van zijn lijf!!!

Heb medelijden met je.

Hopelijk vallen er nog geen slachtoffers.

Veel succes met de zoektocht.

Link naar reactie

damn shame! In Nederland zijn ze precies wel ineens scooters à volonté aant stelen hé. :-(

Moet dan toch iemand geweest zijn die wist dat die scooters daar stonden hé of was er voor de rest nog iets weg?

Link naar reactie

@ Belfastjohn: jep. Er zat overigens ook een sticker van het dirtyweekender 2007 op het deurtje van het bagagevak en nog een stukje Hawaikrans van Tholen links naast de nummerplaat aan de scooter gebonden.

@ Erix: verder niets weg, wel poging gedaan me witte P200 (zonder pinkers) mee te nemen. Resultaat, stuur binnenin gebroken. Maar stuurslot kregen ze niet kapot :)

@ iedereen: bedankt voor het medeleven, zoektocht gaat hier ook verder. Heb inmiddels flyers verspreid bij benzinestations in de stad met beloning bij de gouden tip en bij de plaatselijke politie. Hopelijk helpt het wat. Verder maar afwachten...

Link naar reactie

Pfff hoe is da nu mogelijk, da snap ik nu écht ni sé.

En dan nog te denken dat het naar alle waarschijnlijkheid iemand is die je kent

of die jou kent - hoe kan het ook anders ?

Hou alle veilingsites maar goed in het oog, hopelijk vinden ze snel je pareltjes terug.

Hopes up mate!

Link naar reactie

Damn, Martijn, das nie goed! Ik neem aan dat je meer kans maakt op de NL forums en gezien Gouda toch een eindje van hier is de kans klein is dat ie hier opduikt. Maar, in Grobbendonk, of all places, zullen ze er in elk geval niet mee weg geraken. Zal m'n ogen ook in NL openhouden! Hoop dat je ze vind!!!

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...