Ga naar inhoud
Vespaforum.be

2 Vespa's gestolen.


T5Scooterboy

Aanbevolen berichten

goed dat je die GL teruig hebt en tenminste weet dat die T5 door dezelfde bende gestolen is. De kans is groot dat ze die T5 (indien nog niet verkocht) snel ergens dumpen nu ze merken dat ze op de hielen gezeten worden.

Heb je de tipgever uiteindelijk betaald ? Veel kans dat die je ook aan je T5 kan helpen, misschien extra tipgeld als hij je ook aan je T5 kan helpen ?

Op de politie zou ik net teveel rekenen. Hebben ze sporenonerzoek gedaan ?

Link naar reactie

Tipgever heb ik betaald en zo'n zelfde beloning staat ook uit voor de T5. Dus als die meer weet zou die bellen. Maar helaas nog niets van hem vernomen...

Politie gebruik ik alleen als het mij uitkomt. Ik reken nergens op bij hun. Sporen onderzoek is niet gedaan aangezien ik de GL met rollator en al direct mee kon nemen vanaf de plaats waar die "gevonden" is met de mededeling de rollator er zelf vanaf te halen...

Link naar reactie
  • 1 maand later...

De T5 is ook weer terug :yahoooo: .

Kreeg toen ik aan me avondeten zat een telefoontje van de Politie. Ze hadden een zwarte Vespa in de bus staan en of ze die even langs konden brengen. Tuurlijk, geen probleem. Ik was wel een groene scooter kwijt en geen zwarte maar daar zei ik maar niets van. Zwarte Vespa erbij is tenslotte ook niet verkeerd. Toen de Politie voor de deur stond zo'n 5 minuten later bleken ze toch me groene T5 bij zicht te hebben. Gisteravond hoorde ze een doffe klap toen ze aan het fietsen waren ergens in Gouda. Ze gingen kijken, zagen een scooter liggen en zagen in de verte wat jochies wegrennen. Helaas zijn de daders niet gepakt :deegroller: . Ik zal morgen eens wat foto's maken als het licht is. Er is ong. 140km mee gereden... Schade valt me overigens nog wel mee denk ik, maar het is dan ook nog donker. Hoe het motorblok eraan toe is weet ik niet, zit iig niet vast. Kentekenplaat zit er gewoon nog op, maar daar hadden ze bij deze Vespa wel een papiertje overheen geplakt.

Link naar reactie

Ik ben er dan ook erg blij mee dat ie terug is. En dat zonder al teveel schade :)

Heb gister de foto's even online gezet. De schade valt mee. Sloten zijn nog bruikbaar, contactslot is de electra van verdwenen en neusje is kapot/gescheurd en paar krasjes erbij. Ik ben er inmiddels probleemloos mee naar me werk gereden (en terug), blok draait nog goed, geen olielekkages kunnen ontdekken en de motorbeschermkap heeft zijn werk goed gedaan want die is ook gescheurd.

T5+terug1.jpg

T5terug3.jpg

Klick op plaatjes voor meer.

Bedankt allemaal voor het medeleven :)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...