Jump to content
Vespaforum.be

VESPA 75Y YOUNG tentoonstelling Autoworld Brussel

Recommended Posts

Ter info :

Van 1/7 tem 15/8  loopt er in AUTOWORLD Brussel ( jubelpark ) de tentoonstelling  "VESPA 75Y YOUNG"

• Like 5

oh, da's vet! Is wel een ideale bestemming voor een rit!

Als dat geen "goed nieuws" is...eindelijk eens een tentoonstelling "volledig naar mijn hart"...en om nog heel lang van "die Italiaanse schonen" na te dromen :)

Op "de scooter der scooters" raak je nooit op uitgekeken...75 jaar jong, een legende die de "eeuwige jeugd" in zich heeft.....een tijdloze schoonheid 💚🤍❤️

• Like 3

Nu kom ik met de wesp, vorige keer was met remork en ape op :-)) Mooi ritje in en rond Brussel rijden 

• Like 2
  • 2 weeks later...

Iemand die hieraan mee doet?

194469718_1116515478843976_287825489614928344_n.thumb.jpg.d15a14cdf885260a97b3fe36ea1aab14.jpg

Geen idee wie orgniseert/waar het vandaan komt, ik kwam het tegen via Messenger.

Hier al wat meer info:

Le dimanche 4 juillet, vers 14h, Autoworld accueillera les quelques 120 à 150 Vespa du rallye anniversaire, organisé par Mario Catapano et son du Club Vespa de Grimbergen, venues des quatre coins du pays. Ils formeront, sur l’Esplanade devant le musée, le chiffre « 75 ». Un clin d’œil qui sera, peut-être, vu du ciel par Enrico Piaggio.