Jump to content
Vespaforum.be
vespolia

Gevraagd: 2 ulma wieldeksels 10 inch.

Recommended Posts

Ik zoek 2 Ulma wieldeksels 10 inch,zoals op de afbeelding.

Met - of zonder spinner,aluminium onderdeksel,of velgbevestiging.

Kontakt via Pm a.u.b.

ulma radkappe.png

Ik heb net dezelfde op mijn GS Misa, maar ik vrees dat je die moeilijk gaat vinden, want had ze zelf ook nooit gezien... IMG_0644.thumb.JPG.8746f26a6f23e3b6fe4bd80d60b3f9d2.JPG

• Like 2

N!ce,U hebt Pm.

Mvg,

Eddy.

Bedankt Koen,maar zo'n wieldeksels heb ik al.

Mvg,

Eddy.

Niemand?

UP.

Nog eens UP!

Hier heb je er al 1: zoek op Facebook: Vintage e Derivati : aanbieding Roberto Sacchini

• Like 1

Ok,bedankt.

Op 23/3/2019 om 19:01, N!Ce zei:

Ik heb net dezelfde op mijn GS Misa, maar ik vrees dat je die moeilijk gaat vinden, want had ze zelf ook nooit gezien... IMG_0644.thumb.JPG.8746f26a6f23e3b6fe4bd80d60b3f9d2.JPG

Even offtopic, maar is dat een dubbele uitlaat? Komt dat vaker voor bij Vespa GS of is dit aftermarket? 

2 uur geleden, Edwin zei:

Even offtopic, maar is dat een dubbele uitlaat? Komt dat vaker voor bij Vespa GS of is dit aftermarket? 

Ik ben er bijna zeker van dat het bovenste pijpje "self made home work" is.  Heb een motor liggen waar de pijp vervangen is door één van dubbele diameter.  Het geluid wordt harder maar ook doffer, gaat naar het geluid van een oud dorsmachine toe.  :)

Groetjes, nero. 

Op 31/12/2019 om 13:17, nero zei:

Ik ben er bijna zeker van dat het bovenste pijpje "self made home work" is.  Heb een motor liggen waar de pijp vervangen is door één van dubbele diameter.  Het geluid wordt harder maar ook doffer, gaat naar het geluid van een oud dorsmachine toe.  :)

Groetjes, nero. 

Was absoluut zelf gemaakt van één of andere verwarmingsbuis haha - en toch verkocht aan een liefhebber op de Antwerp Customshow vorig jaar

3 uur geleden, N!Ce zei:

Was absoluut zelf gemaakt van één of andere verwarmingsbuis haha - en toch verkocht aan een liefhebber op de Antwerp Customshow vorig jaar

Ik heb dergelijke dubbele buizen al meermaals gezien, steeds bij Vespa GS (Misa?). Toch nog even verder onderzoeken ;-)

uitlaat.jpg.b022dc3a8bd7669bdd20b99ef721c36f.jpg

Vespa-150-GS-Marmitta-ABARTH-Originale-dellepoca-_1.jpg.c3e3fcf0539b55d30997a1f37e092335.jpg

Deze van Abarth kwam je vroeger al eens tegen op een GS. De pijpjes meermaals er terug moeten laten oplassen.

• Like 1

UP!

Zoek nog steeds!

Heb wel deze. Vigano 

15946433193185670262046177317026.jpg

Bedankt,

maar deze heb ik reeds.

Mvg.