Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Hallo


Topvessie

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Sinds enkele weken ben ik de trotse bezitter van een Vespa GTS 250. :rolleyes:  Heb er ondertussen al een 600 tal km opzitten en ik moet zeggen dat het mij erg bevalt. Na testrit met 125 toch besloten een 250 te kopen en mijn rijbewijs te halen. Promotie op 250 was heel interessant en ook het rijden is wat vinniger.

Ben geïnteresseerd in mooie toertjes dus alle tips welkom. Ben woonachtig in Turnhout.

Tot binnenkort.

20160812_143525.jpg

Link naar reactie

Bedankt. Ik heb nog niet zoveel km op de teller maar ik ben toch op mijn ritjes een 10 tal collega Vespa rijders tegen gekomen. Ik weet niet of het toeval is dan wel een plaatselijk fenomeen maar er werd niet 'gegroet'. Persoonlijk vind ik dit wel jammer... Is dit niet 'gebruikelijk' of heb ik gewoon pech gehad? 

Met vriendelijke groeten. :D

Link naar reactie

Topvessie, misschien kan je al eens beginnen met zelf te groeten ?  Niet alle Vespa-rijders groeten elkaar, daar zal je mee moeten leven ;)

Sommigen zijn "gul" in het handjeszwaaien en anderen rijden met "paardenkleppen" voor zich uitstarend " in het oneindige" je voorbij.

Het begroeten van Vespa-rijders is gewoon een weerspiegeling van de maatschappij : overal zitten er egoïsten en verzuurde personen tussen.

Link naar reactie
6 uren geleden, Vespaciao zei:

Topvessie, misschien kan je al eens beginnen met zelf te groeten ?  Niet alle Vespa-rijders groeten elkaar, daar zal je mee moeten leven ;)

Sommigen zijn "gul" in het handjeszwaaien en anderen rijden met "paardenkleppen" voor zich uitstarend " in het oneindige" je voorbij.

Het begroeten van Vespa-rijders is gewoon een weerspiegeling van de maatschappij : overal zitten er egoïsten en verzuurde personen tussen.

Vespaciao, 

Ik ben zelf een enthousiast 'zwaaier' maar gezien de beperkte reactie begon ik mij als newbie toch vragen te stellen...

Blij dat het is uitgeklaard en bij deze is het ook een oproep aan alle Vespa-rijders. Vriendelijkheid en hoffelijkheid in het verkeer begint misschien al met een vriendelijke begroeting.

Link naar reactie
6 uren geleden, pietermann zei:

Knappe vespa! Ik zie dat je het zadel laten veranderen hebt van het beige naar het zwarte zadel, was dat een dure kost? Ook, heb je de ventilatieroosters aan de zijkat van de bil? Waar heb je u 250 gekocht?

mvg,

Pieterjan

Dag Pieterjan, 

Mijn Vespa komt van B Streetzone van Zammel (Geel).  De beige zadel vond ik persoonlijk echt lelijk. Een ander zadel kostte me iets meer dan 200 euro en de dealer heeft het beige zadel overgenomen voor iets van een 70 euro.

Er zitten idd ventilatieroosters in de zijkant van de bil.

In de toekomst overweeg ik om whitewallbandjes te monteren. Ik stel mij alleen de vraag of deze kwalitatief even goed zijn als de Michelins die er nu opzitten..? Iemand op het forum heeft er ongetwijfeld ervaring mee.  

De uitlaat zal op termijn ook vervangen worden door een blitser exemplaar. Heb ooit een foto gezien van een dubbele uitlaat van Remus geloof ik. Als deze versleten is, ga ik het nog wel eens bekijken.

Link naar reactie
2 uren geleden, Topvessie zei:

Dag Pieterjan, 

Mijn Vespa komt van B Streetzone van Zammel (Geel).  De beige zadel vond ik persoonlijk echt lelijk. Een ander zadel kostte me iets meer dan 200 euro en de dealer heeft het beige zadel overgenomen voor iets van een 70 euro.

Er zitten idd ventilatieroosters in de zijkant van de bil.

In de toekomst overweeg ik om whitewallbandjes te monteren. Ik stel mij alleen de vraag of deze kwalitatief even goed zijn als de Michelins die er nu opzitten..? Iemand op het forum heeft er ongetwijfeld ervaring mee.  

De uitlaat zal op termijn ook vervangen worden door een blitser exemplaar. Heb ooit een foto gezien van een dubbele uitlaat van Remus geloof ik. Als deze versleten is, ga ik het nog wel eens bekijken.

Voor echt versleten ga je lang mogen wachten, lelijk daarentegen gaat ie snel worden. Ze schijnen snel te roesten.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...