Jump to content
Vespaforum.be
tintomrobel

Zadel vespa gts?

Recommended Posts

Vraagje. Is een zadel voor een Vespa GTS bouwjaar 2015 compatibel met een Vespa GTS bouwjaar 2009? De zadels zien er quasi identiek uit maar ik weet niet of ik dat model 2015 kan monteren op mijn Vespa GTS uit 2009. 

Kan iemand me helpen?

Het is me gelukt, zij het met wat knutselwerk. 

Ik heb de mousse en de hoes van een recent zadel overgezet op het plastic onderstel van mijn originele zadel. 

Een paar centimeter aan de onderzijde achteraan moeten verwijderen met de cutter maar meer was er niet aan. Nietjespistool erbij gehaald en dat was dat. 

Het bruine zadel is voor, het zwarte zadel is na. 

Het zit prima. 

20160917_123516.jpg

IMG_20190519_150650160.jpg

• Like 3

4 uur geleden, bulldogger zei:

Proper gedaan...en ja, zwart op zwart staat véél chiquer!

Plus nieuwe vario en andere luchtfilter van Malossi. Maar daar zie je aan de buitenkant niet veel van :-) Die vario is een wereld van verschil: meer koppel en lagere topsnelheid. Trekt veel vlotter op nu. De luchtfilter heeft alleen het geluid wat voller gemaakt. Klinkt niet slecht maar doet verder niets

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Jimmy lml
      Hallo , ik heb net een tweedehands lml stardeluxe 125cc uit 2010 gekocht maar ik kan hem enkel met de kickstarter starten want de startrelais is kapot . Ik ben dus op zoek naar een nieuwe startrelais . Iemand tips waar ik deze kan bestellen en is deze voor de vespa px en lml hetzelfde ? Alvast bedankt gr jim.
    • By Edwin
      ik zoek het metalen onderstel van het zadel van een GS160, zoals de foto hieronder. Staat is niet zo belangrijk, wel bij voorkeur compleet.
      De hoes of overtrek is niet nodig.
      Bedankt alvast om in't schap te kijken :-)

• By jogo01
      Goedemorgend, ik wil me graag een Vespa van mijn geboortejaar 1966 aanschaffen. Ik ben gisteren gaan kijken naar een Vespa welke te koop aangeboden wordt op 2 de hands sinds een paar dagen in Lommel. Deze ziet er uiterlijk zeer mooi uit. Staat wel al een tijdje stil en werd gebruikt voor catering evenementen volgens verkoper. Graag had ik wat advies waar ik moet op letten. Grtjs Jokke

• By jobdestp
      Hallo,
      Ik heb een Vespa pk50s. Deze heb ik dit jaar gerestaureerd, echter krijg ik een ding niet voor elkaar. Het slot van mijn zadel pakt niet goed in het beugeltje op de tank. Ik heb daar al een paar aanpassingen aangedaan, zoals sleufgaatjes in het beugeltje gemaakt. Dit heeft al een stuk geholpen maar nog steeds kan ik vrij makkelijk mijn zadel omhoog trekken terwijl deze op slot zit. 
      Ik hoop dat iemand een advies kan geven of weet waar dit aan kan liggen. 
      Met vriendelijke groet,
      Job

• By Didier S
      Hallo iedereen, 
      Mijn naam is Didier Steyaert, woonachtig in het Oost-Vlaamse Zomergem. Ben 50 jaar en altijd graag Vespa gezien en sinds kort bezeten. Begin volgend jaar zou ik overgaan tot aankoop van een nieuwe scooter. Mijn eerste gedacht was dus een Vespa. De site bezocht en mijn voorkeur zou uitgaan naar een GTS 125cc. Nu heb ik de laatste dagen veel opzoekwerk verricht en zo op de site terecht gekomen van Lambretta. 
      Toegegeven vind ik de Lambretta V125 een zeer aantrekkelijke en mooie scooter. Oogt meer retro dan de Vespa naar mijn mening. Nu is de vraag wat jullie denken van deze scooter. Is dit een evenwaardige kwaliteit dan de Vespa? Hoe zit het met de rijeigenschappen, .... . 
      Wat mij is opgevallen is dat er zeer weinig Lambretta dealers te vinden zijn. Vespa daar tegenover zijn er genoeg dealers te vinden en dat maakt het dan weer betrouwbaarder.
      Wat is jullie mening als ik vragen mag ?
      Ik zie graag de reactie's verschijnen 
      Didier 
  • Create New...