Jump to content
Vespaforum.be
Peelke

Deze (jet-)helmen passen in een Gts-Bak

Recommended Posts

Omdat ik zelf met mijn dikke kop zo lang heb moeten zoeken naar een Large jet-helm die in de GTS-brooddoos past...

De (redelijk) nieuwe Nolan N21 (Large) past perfect in de koffer. Hoezee!

Het ingebouwde vizier werkt redelijk goed (met mijn gezicht). Ik kan er autostrade mee doen zonder teveel wind. Maar er is ook een versie met groter vizier (past ook in de bak).

Misschien handig om nog eens een lijstje te maken. Welke helmen passen er nog in?

nolan-n21-special-69.jpg

nolan_n21-visor_classic_flat-black.jpg

• Like 1

Ik beleef al een tijdje veel plezier aan de  CABERG Freeride Fiber. Deze heeft een los te monteren vizier, maar ik combineer hem met 100% Barstow Classic motorbril.

Helm met bril, gemonteerd, passen ruim in de GTS-bak.

1.jpg

2.jpg

100-barstow-classic-ascott-motorbril.jpg

• Like 1

Mijn Vespa P-Xential helm past er ook in. 

C72C632A-6F4E-4D36-A141-531B6E544886.png.c9f35f5cda3e16c76e6746f9263c8429.png

Spoilsport mode on: toch misschien nog es nadenken over die jethelmpjes...

Name:  Helmet Impact Zones.png Views: 64471 Size:  354.4 KBName:  Openfacehurt.JPG Views: 56594 Size:  101.7 KB

• Like 2

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Exon
      Ik verkoop mijn Vespa GTS Super 125 I.E. Nero.
      Door het veranderen van werk wordt deze jammer genoeg niet meer gebruikt. De vespa is ongevalvrij en is in goede staat enkel sporen van gebruik zichtbaar.
      Km: 32.000
      Bouwjaar: 2009
      Vermogen: 11kw
      Kleur: Zwart
      Prijs: €1600

• By tintomrobel
      Vraagje. Is een zadel voor een Vespa GTS bouwjaar 2015 compatibel met een Vespa GTS bouwjaar 2009? De zadels zien er quasi identiek uit maar ik weet niet of ik dat model 2015 kan monteren op mijn Vespa GTS uit 2009. 
      Kan iemand me helpen?
    • By Ed75
      Voor de aankoop van een tweedehands LML 125 twijfel ik nu als ik best voor een tweetakt of viertakt model zou moeten kiezen? Zijn er voor of nadelen aan verbonden? Zullen 2T binnenkort geweerd worden wegens milieu belastend?
      Het al dan niet automatisch mengen bij een 2T zie ik niet als probleem aangezien dat nu voor de pk50 ook geen issue is.
      Tips?
    • By Erasmus
      Ik ben een Erasmus student in Turijn. Ik wil al enige tijd een oude vespa kopen en dit leek mij een goede opportuniteit. Ik heb deze 2 in de buurt gevonden en zou ze importeren van Italië naar België. Originele papieren zijn erbij. Wat denken jullie van deze vespa's? Hebben jullie bepaalde tips waarop ik moet letten bij de aankoop?
      Alvast bedankt bij voorbaat. 

• Create New...