Ga naar inhoud
Vespaforum.be

bulldogger

Leden
  • Aantal items

    22
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Community reputatie

4 Neutral

Over bulldogger

  • Titel
    Lid

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    Nog geen scooter...

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Bornem
  • Land
    België

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. bulldogger

    Welk zadel pzst op gts 300ie 2013

    Ik dacht dat alles past of passend kan gemaakt worden voor de post facelift(2014) modellen. Omgekeerd niet. Dus bij de jouwe kan je enkel kiezen tussen de zadels die vóór 2014 gemaakt zijn... Correct me if I'm wrong.
  2. bulldogger

    GTS 300 modeljaar 2017 foto's en specificaties.

    Grappig...had ik nog nooit gezien...'t is al besteld...
  3. bulldogger

    GTS 300 modeljaar 2017 foto's en specificaties.

    Ai...even datum uit het oog verloren... Is dat goed gelukt, met een spuitbus? Trouwens, tussen de topcase en de brommer zelf kan steeds tikje kleurverschil zitten(ook nieuw), worden niet tegelijk gespoten. Ergens op het Duitse forum gelezen...
  4. bulldogger

    GTS 300 modeljaar 2017 foto's en specificaties.

    Kan je die niet gewoon laten maken bij een autoshop. Wanneer ze de code hebben moet dat toch lukken? Hier online, vespa staat er niet bij, maar ik zou er een mailtje aan durven wagen.
  5. bulldogger

    Nieuwe gts voorgesteld in milaan op de eicma!

    Bwah...'k denk echt niet dat ie nu ineens 130 km/u gaat rijden hoor. Heb nog niet gelezen wat er precies aan de cvt veranderd is, maar vrees dat dit vooral de emissie ten goede zal komen. Vario's worden zo afgesteld dat ze de motor op het zuiverste regime houden qua uitstoot, das spijtig genoeg bijna het enige wat fabrikanten interesseert dezer dagen... Nu ja, gelukkig leven we in België(en niet in Duitsland of Oostenrijk ofzo) en kunnen we nog steeds doen wat we willen aan onze brommers. Beetje meer snelheid is rap gevonden. Het tft schermpje vind ik ook wel ok, beetje klein, maar goed, de start is gezet.
  6. bulldogger

    Akrpovic: Db-Killer zit muurvast

    Moet je gelijk geven...na een weekje zonder, de oude iets ingekort en terug ingeschoefd. Ga misschien eentje van 28mm steken, zie het wel. Zonder was inderdaad té veel van het goede, géén leuk geluid. Binnenkort nog de luchtfilterkast wat meer ademruimte geven en een malossi steken, hopelijk gaat dat niet té veel lawaai geven.
  7. Motor: 278cc 23.8pk en 26Nm koppel, althans dat heb ik onthouden uit een Italiaans youtube-filmpje...ni echt waarden die doen duizelen. https://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/vespa-gts-125-300/
  8. Setup: sport vario, akra en luchtfilter mod(+malossi filter). Kan een force master hieraan iets toevoegen? Of is het effect zoo klein dat het zijn prijs niet waard is?
  9. bulldogger

    Bekerhouder gts

    Grrrrr...moet de knepen van dit forum blijkbaar nog wat leren...nu ja, klikken op de link helpt je wel verder, 't staat alleen zo raar...
  10. bulldogger

    Bekerhouder gts

    Sorry...waren thumbnails...hier de foto's. Tip: op het Duitse en vooral het Oostenrijkse forum vind je leuke dingen.
  11. bulldogger

    Bekerhouder gts

    Eerste 4 zijn kant en klaar te koop...
  12. bulldogger

    Akrpovic: Db-Killer zit muurvast

    Na héél wat WD40 en wringen en sleuren én laten warmdraaien...eruit. Het verschil: Op de brommer valt het een beetje tegen, 't is een beetje luid, ga misschien de killer eens met de dremel te lijf, kijken of dat iets oplevert.
  13. bulldogger

    Akrpovic: Db-Killer zit muurvast

    Had ze allebei al gezien daarnet, morgen eens proberen met een haak. Vrees dat ie met de jaren wel vaster is komen te zitten dan diegene in het laatste filmpje. Nu ja, fingers crossed.
  14. bulldogger

    Akrpovic: Db-Killer zit muurvast

    Iemand tip(s) om een db-killer los te krijgen uit de uitlaat van een GTS? Waarom, wel, alleen al omdat het zou moeten kunnen...maar ook omdat ik het geluid nogal pover vind. Wil eens luisteren wat het geeft zonder en eventueel met een 28mm of 32mm killer erin. Heb al drie/vier keer, wd40 gespoten op de rand van de dbk, met een tang vervolgens draaien, trekken en sleuren...noppes. Heb er ook al lichtjes op getikt met een hamer, kwestie van de spanning eraf te krijgen...noppes. En ja, de borgbout is er al uit...
  15. bulldogger

    Nieuw lid op zoek naar 250 of 300 gts

    En hier het Grommetje, ook wat veranderingetjes aangebracht...de eerste foto is standaard. Daarna is er héél veel carbon op gezet, andere achterbrug, richtingaanwijzers, zadel, spatbord, motor(143 nu met nieuwe electronica), uitlaat, stuur, rem/koppelinghendels, lichten, banden, remblokken,... Al mijn motoren gaan steeds (na eventuele tuning) op de bank bij Ruud Frederiks in Goes. Ben ik indertijd met de Thruxton mee begonnen omdat die nogal vlak was in het middengebied, daarna was het echt een openbaring. Op de street heb ik via een schakelaartje nu de keuze uit een full power map én een wat teruggetunede 'regenmap'. Een aanrader als je je motor echt goed wil laten afstellen. Weet eigenlijk niet of ie voor Vespa's ook iets kan betekenen, moet ik hem toch eens vragen.
×