Ga naar inhoud
Vespaforum.be

5 juni Gent


Mister T

Aanbevolen berichten

Erix, 't is nog nie zeker dat ik maandagmorgen meerijd met jou/jullie vanuit Antwerpen, 't zou kunnen dat ik de zondagavond al terugkeer vanuit St.-Job-in-'t-goor als 't nie te laat word... Je ziet me wel... of juist niet...

als ik al terug thuis ben zet ik hier wel een berichtje 's avonds...

Link naar reactie

Ik denk om 13u ongeveer in Brugge te zijn op de markt en we rijden natuurlijk langs de mooie alternatieve wegen.

Link naar reactie

@ all vca members: het is inderdaad zo dat een aantal leden op eurolambretta zitten.

zelf zit ik niet in Frankrijk maar ik had reeds andere plannen maandag.

@erix en LX125: jullie zijn perfect geschikt om de vca te promoten ;-)

succes Vespa club Gent

@tia: ne rondrit? wa is dana (winner)?

Link naar reactie

voor de mensen van de kust:

maandag om 12u aan den spar in leffinge, om zeker om 13u op de markt in brugge te zijn. tot dan! pieter

Link naar reactie

@diceman. tof dat je er ook bij was, maar vul anders ook eens je profiel in en eventueel een fotootje, dan kunnen we zien wie jij bent...

en iedereen vraagt me vandaag of ik ben gaan skiën...

volgende keer breng ik m'n zonnecreme mee!

Link naar reactie

Aan iedereen van VCgent en de mannen van Oostende. Nen dikke merci voor de fijne rit. Ik zie ni zo knalrood als Breeze maar mijn zomerhandschoenen staan wel in mijn handen afgetekend nu ;-)

Het was fantastisch weer en dat mocht ook wel eens na een paar weken van miserabel weer...

zeker voor herhaling vatbaar, zo'n mooir baantjes en gezellig volk om mee op te trekken. de groep was niet enorm groot maar dat moet ook niet altijd, zo heb je meer contact met iedereen en de kans om eens mensen van op het forum beter te leren kennen.

Ciao en tot de volgende hé

Link naar reactie

Ook zo rood als een kreeft vandaag. Schitterend tochtje met z'n vieren langs 't jaagpad van Leffinge naar Brugge. Het leukste was toen we op 't Zand kwamen. Heel die zwerm wespen die op 't zelfde moment arriveerde. Stephan was zodanig naar die bende aan 't kijken dat hij bijna een vrouw omver reed... Als we nog eens zo'n tochtje doen, dan regelen we een bbq, hé. Ciao.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...