Ga naar inhoud
Vespaforum.be

5 juni Gent


Mister T

Aanbevolen berichten

Nu maandag 5 juni 2006 rit van VCGent. Verzamelen om 10u30 aan de Zuid (Wilsonplein)

in Gent. Vertrek om 11u stipt. De rit gaat richting Brugge of Damme waar we iets kunnen eten en drinken. We zouden om 16u terug in Gent zijn.

Groeten Vespa Club Gent

Link naar reactie

Aha das interessant. Heb nog geen plannen voor pinkstermaandag dus ga wel moeite doen om er te geraken. Iemand zin om mee te vertrekken vanuit Antwerpen richting Gent om dan mee aan te pikken aan hety Wilsonplein?

Let me know!

Cu on da road

Ciao

Link naar reactie

@ kristof

Hoe spreken we dan concreet af? Wou je e-mailen maar heb geen emailadres kunnen vinden bij je profiel... Weet je iets van Arnout of Dominique of zij ook meegaan?

Voor Frankrijk ziet het er niet naar uit dat we volk bijeen krijgen hé ;-(

tot maandag dan zekers (waar, om hoe laat)?

Link naar reactie

Allez, ik ga hier eens een poging wagen voor alle leden van VCA:

Rondrit VCGent maandag 5 juni 2006

Samenkomst: 9h15 Wijnegem Shopping Center voor Mc Donalds

In de hoop dat we dan zeker tegen 10u30 in Gent zijn op de plaats van samenkomst!

Link naar reactie

Het iets vroege uur is de bedoeling om iets vroeger dan normaal te kunnen stoppen. Zo kan iedereen die van iets verder komt iets vroeger naar huis en op een iets normaler uur thuis komen.

Daarbij speedracer de bedoeling van een rit is niet dat ge op voorhand nog een uur of twee moet sleutelen de bedoeling is dat ge om 10u30 opstaat 10u35 ontbijt verorbert van 10u40 tot 10u50 uwe vespa in gang loopt en om 10u55 bij ons aan de Zuid bent.

Groeten Mister T

Link naar reactie
Het iets vroege uur is de bedoeling om iets vroeger dan normaal te kunnen stoppen. Zo kan iedereen die van iets verder komt iets vroeger naar huis en op een iets normaler uur thuis komen.

Daarbij speedracer de bedoeling van een rit is niet dat ge op voorhand nog een uur of twee moet sleutelen de bedoeling is dat ge om 10u30 opstaat 10u35 ontbijt verorbert van 10u40 tot 10u50 uwe vespa in gang loopt en om 10u55 bij ons aan de Zuid bent.

Groeten Mister T

LOL !

Link naar reactie

Tja om vanuit Antwerpen naar Gent te gaan is het toch direct meer dan 1 uur rijden (als je met een paar bent). Ik was niet van plan om via de autostrade te gaan vandaar het vroege uur. We kunnen ook om 10u vertrekken maar dan is de kans heel groot dat we te laat aankomen in Gent...

Ze spreken inderdaad van goed weer dus een ritje richting kust is altijd welkom dan.

Hopelijk komt er wat volk naar Wijnegem om mee te rijden naar Gent. Ik ga zoiezo al is het alleen...

Cu there...

Ciao

Link naar reactie

Ja lap, als ze al van Antwerpen komen, kan ik moeilijk zeggen dat 't te vroeg is om te vertrekken é, damnit, kzal dan ook maar meerijden zeker...

Misschien vertrek ik mee met jullie uit Antwerpen want de zondag zit ik toch in St.-Job-in-'t-goor... ik hou jullie op de hoogte.

Link naar reactie

@ speedracer: Ik zie je dan wel aant Wijnegem shoppingcenter...

Allé das dan al zeker 1 iemand die meegaat, waar blijft de rest? Weinig reactie tot hiertoe. Ofwel zit er weinig VCA volk opt net ofwel even allemaal met iets anders bezig? Come on boys & girls react!

Cu on da road

Ciao

Link naar reactie

waar en hoe laat denken jullie in brugge te zijn? zou anders tegenrijden vanuit oostende. nog mensen die willen aansluiten vanuit oostende ergens?

grtz

Link naar reactie

@ breeze

Die vraag zal Mister T moeten beantwoorden want ik heb er geen idee van hoe lang het rijden is van Gent richting Brugge. Hangt er allemaal vanaf hoe de mensen van Gent gaan rijden (alternatieve routes, over autostrade, hoofdwegen, secundaire wegen, etc...).

Hopelijk tot in Brugge dan hé

Ciao

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...