Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Custom Show Antwerpen 8 Maart


dave

Aanbevolen berichten

der zen meer dan een feestje dat weekend

 

http://www.wherevent.com/detail/Francisco-Prado-Hernandez-Mod-Allnighter-Antwerp

 

en der is nog ne Ska weekender ook denk kik

dat van cisko is pas in mei he!

Ska weekender is in de Hedonist te doen?

http://www.wherevent.com/detail/SoulBoys-Vs-RudeBoys-ANTWERP-BOSS-STEADY-REGGAE-weekender

https://www.facebook.com/events/603763966394703/

Polly goes psycho in de Kiebooms

https://www.facebook.com/PollyGoesPsycho

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 4 weken later...

Moet natuurlijk 8 maart zijn  sorryyy  !   tis nog vroeg he

 

 

Vond het wa "magerkes" voor 10€ inkom.. en erg veel lambretta stuff ( waar op zich niks op tegen is natuurlijk hé ) :-)  enkele schoon masjientjes gezien

Hopelijk volgende keer méér standhouders?

Maar het weertje was Prachtig  dus een mooie toer gedaan ernaartoe en nadien

Link naar reactie

Moet natuurlijk 8 maart zijn  sorryyy  !   tis nog vroeg he

 

 

Vond het wa "magerkes" voor 10€ inkom.. en erg veel lambretta stuff ( waar op zich niks op tegen is natuurlijk hé ) :-)  enkele schoon masjientjes gezien

Hopelijk volgende keer méér standhouders?

Maar het weertje was Prachtig  dus een mooie toer gedaan ernaartoe en nadien

Bedankt MOD om mn post juist te plaatsen :-) XX

Link naar reactie

Moet natuurlijk 8 maart zijn  sorryyy  !   tis nog vroeg he

 

 

Vond het wa "magerkes" voor 10€ inkom.. en erg veel lambretta stuff ( waar op zich niks op tegen is natuurlijk hé ) :-)  enkele schoon masjientjes gezien

Hopelijk volgende keer méér standhouders?

Maar het weertje was Prachtig  dus een mooie toer gedaan ernaartoe en nadien

Ik vind dat u het nog vriendelijk uitdrukt, 10 euro zijn dikke schandalen. Ik heb spijt dat ik mijn namiddag hieraan zag voorbij gaan.

Stonden idd ENKELE mooi machientjes...

Het lag echt op mijn lippen om de 20 Euro inkom terug te gaan vragen, maar ik mocht niet van de madam. Onder de sloef hé.

Link naar reactie

Als ik van jullie was zou ik volgend jaar zelf een custom show organiseren met meer standhouder en scooters en dit met minder inkom of zelfs gratis.

En voor alle duidelijkheid heb ik niets met de organisatie te maken maar ik weet hoeveel werk ,tijd en geld er in zo iets of een scootermeeting zit.

Link naar reactie

... ... ...ik denk niet dat die 10 euro en dat mooi weer er veel te maken mee hebben dat er minder volk was...eerder de "overschakeling" van de zaal nabij het sportpaleis ( 2 jaar geleden ) naar de zaal nabij "den Antwerp" )...persoonlijk vond ik de beurs aan het " Sportpaleis" beter, ruimer en overzichtelijker...maar de "Antwerp-zaal" zal zeker goedkoper zijn...

Link naar reactie

Voor mij hoeft die tombola niet. Ik weet niet hoe het hier zat, maar ik blijf meestal niet wachten tot het einde om de winnaar van de tombola te kennen. En laat dit nu meestal een voorwaarde te zijn om kans te maken om iets te winnen.

 

Misschien eens tijd om het concept te herbekijken. Geen thema, en gewoon veel standhouders met waardevol oud ijzer...Maar vanuit mijn zetel is dat allemaal makkelijk gezegd.

 

Wat die tien euro betreft, vond het ook wat veel. Maar geen idee van wat de zaal kost en die Lambretta

Link naar reactie

Het is allemaal vraag en aanbod:

 

- De beurs is altijd gemaakt door mensen en clubs die de moeite deden om hun 'speciale' scooters te tonen aan de massa ('hopelijk geraakt hij nog op tijd af voor de customshow'/wil de mensen trouwens niet te eten geven die de avond ervoor nog in allerijl ne moteur onder hun scooters aan het vijzen waren)

 

- Veel standhouders verkochten de laatste jaren erg weinig omdat iedereen eens komt voelen aan de marchandise en 's middags al online ergens anders zit te bestellen.  Gevolg: minder standhouders doen de moeite nog

 

- Clubs uit buitenland dagen ook minder op en hier heeft de crisis toch ook wat mee te maken als je de prijzen van de Ferry naar Zeebrugge kent  

 

- De zaal is inderdaad kleiner en misschien minder ideaal, maar er waren wel gegronde redenen dat het niet meer kan doorgaan aan Schijnpoort.  Vaste kosten van zulk evenement blijven toch in grote lijnen hetzelfde, veel of weinig volk.

 

Kortom, als je vindt dat het gene vette was, heb je nu een 'héél jaar' om zelf eens na te denken wat 'jij' gaat doen om het volgend jaar beter te doen!!!

 

Thumbs up voor Jurgen en co om dit toch te blijven trekken en natuurlijk ook Tim voor de voorbije 15yrs.

 

Nic

Link naar reactie

Voila Nic, dat is gesproken!

Veel klagers die blijkbaar niet weten wat het allemaal vergt om zoiets in elkaar te steken.

Negatieve commentaar geven kan iedereen en is natuurlijk gemakkelijk vanachter je pc, maar positief aan iets meewerken daarentegen dat is véél moeilijker...

Als je er dan toch zo'n probleem van maakt (inkom is ocharme 5 pinten minder in een café naar keuze of 1 cinema bezoek minder) zeg het dan de dag zelf tegen de organisator of heb je daar de 'ballen' niet voor (of misschien weet je niet eens wie dit organiseert en dat zegt dan ook weer veel).

Link naar reactie

Ik weet best wat er voor tijd en moeite kruipt in zoiets organiseren.. alle respect en kudo's voor die mensen.. maar 10€ was gewoon te veel voor het aanbod dat er was toen..  ik vind dat dit mag gezegd worden .. ik hoorde van véle mensen dat ze dit TE veel centjes vonden.. ik heb gereageerd om het te laten weten.. zodat de organisatie er iets kan mee doen.. zodat er volgende keer NOG ni MINDER volk zou opdagen .. wat ik zeer spijtig zou vinden..

Was dus zeker geen negatieve kritiek .. gewoon een vaststelling van wat ik en nog vele andere vonden..

Ik heb zéker niet de intentie om dit evenement af te breken..

Ik hoop dat de organisatie dit verstaat

Knuffels :-)

Link naar reactie

wete, ik vond dit ook geen top editie om eerlijk te zijn, maar vele mensen bezien dit te hard als 'beurs'

voor mij is dit eigenlijk gewoon den opener van het seizoen om wa mensen terug te zien, en die brommerkes dat er neffe staan, tja; goe meegenomen ;)

 

en dan die 10eu, tja. da's 1x per jaar, dat zal er nu nog wel net afkunnen zeker?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...