LighScan Geplaatst: 14 februari 2015 Delen Geplaatst: 14 februari 2015 Laat een Vespa nog altijd een "beetje" een Vespa blijven...nog krachtiger motoren 'erin proppen' is echt voor niets nodig : 278 cc en 22 pk is ruim voldoende vermogen op "kleine wieltjes". Volledig mee eens, alleen vind ik dat zij uit "principe" die 278cc naar een echte 300cc mogen opkrikken. Uiteraard gaat dat in de praktijk niets opleveren, maar met de benaming "GTS 300" verwacht iedereen een 300cc te krijgen, en zo communiceren veel dealers het ook. Link naar reactie
order66 Geplaatst: 14 februari 2015 Delen Geplaatst: 14 februari 2015 Kan ik volgen. Gisteren nog een rit gedaan (nu 240km op de teller) en de power en vooral de wegligging en stabiliteit is een wereld van verschil met mijn gewezen Italjet Link naar reactie
Vespaciao Geplaatst: 14 februari 2015 Delen Geplaatst: 14 februari 2015 . . . . . . idd. genoeg "peper". maar pas na een paar duizend kilometers rijden, zal de motor van je " 278 cc" echt "loskomen" en beginnen "soepel" te lopen. dus nog even geduld Link naar reactie
Fendt 4 life Geplaatst: 16 februari 2015 Delen Geplaatst: 16 februari 2015 Van 278cc naar 282cc is al een pak verschil geloof het of niet !! Link naar reactie
Arno Jaspers Geplaatst: 17 februari 2015 Delen Geplaatst: 17 februari 2015 Gisteren nog gebabbeld met de PR-man van Vespa Benelux. Het volledige verhaal i.v.m. de GTS 250 ga ik hier niet op de internet-cafétoog zwieren, maar één ding is zeker: De klant profiteert (althans toch minstens tijdens de eerste introductiemaanden) van de erg voordelige prijs en Vespa Benelux wil er in België veel van slijten. Doe uw voordeel, zou ik zo zeggen Link naar reactie
order66 Geplaatst: 18 februari 2015 Delen Geplaatst: 18 februari 2015 Gisteren nog gebabbeld met de PR-man van Vespa Benelux. Het volledige verhaal i.v.m. de GTS 250 ga ik hier niet op de internet-cafétoog zwieren, maar één ding is zeker: De klant profiteert (althans toch minstens tijdens de eerste introductiemaanden) van de erg voordelige prijs en Vespa Benelux wil er in België veel van slijten. Doe uw voordeel, zou ik zo zeggen Komaan jonge, het volledige verhaal FTW, het is hier tenslotte een Vespaforum voor iets ;-) Link naar reactie
Arno Jaspers Geplaatst: 18 februari 2015 Delen Geplaatst: 18 februari 2015 Ik ga normaal gezien naar 'Voor u versleten' op zondag en de Scooter Custom Show in A'pen. Wie het echt wilt horen, spreekt me daar maar aan ( zo boeiend is het nu ook weer niet ). Link naar reactie
DOMI13 Geplaatst: 18 februari 2015 Delen Geplaatst: 18 februari 2015 @ Arno, en hou gaan we u daar herkennen? uwe naam laten afroepen? grtz dominique Link naar reactie
Vespaciao Geplaatst: 18 februari 2015 Delen Geplaatst: 18 februari 2015 @ Domi : als je beter had opgelet ... . dan had je gezien dat Arno en zijn vriendin al ( fotografisch ) zijn "langsgekomen" op het Vespafoum ( bij de intro )... Link naar reactie
Arno Jaspers Geplaatst: 18 februari 2015 Delen Geplaatst: 18 februari 2015 Domi kan natuurlijk niet het hele fora lezen, bij deze nog een fotootje van mezelf (wel ni zo scherp precies). Kidding, hier mijn welkom topic Bordeaux scooter, Oranje Airoh nethelmpje met in't wit/zwart cijfers op. Trouwens net te horen gekregen dat ik enkel op de Antwerpse scooterexpo zal zijn op zondag. Link naar reactie
DOMI13 Geplaatst: 19 februari 2015 Delen Geplaatst: 19 februari 2015 idd had ik moeten zien maar ik had alleen naar Arno zijn madam gekeken, nu heb ik nog eens aandachtig gekeken en idd Arno staat er ook op grtz domi Link naar reactie
Austria Geplaatst: 25 februari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2015 Vespa Catalog 2015 from Austria: Vespa GTS 250 (2015) Greetings from Austria Link naar reactie
LighScan Geplaatst: 25 februari 2015 Delen Geplaatst: 25 februari 2015 Interessant, de "gewone GTS" gaat dan niet meer in 125cc verkrijgbaar zijn, wel nog in 300cc en dan ook in 250cc... De 250cc komt voorlopig dan nog niet naar de "GTS Super" en "GTS SS"? Link naar reactie
LighScan Geplaatst: 25 februari 2015 Delen Geplaatst: 25 februari 2015 Interessant, de "gewone GTS" gaat dan niet meer in 125cc verkrijgbaar zijn, wel nog in 300cc en dan ook in 250cc... De 250cc komt voorlopig dan nog niet naar de "GTS Super" en "GTS SS"? Link naar reactie
Vespaciao Geplaatst: 25 februari 2015 Delen Geplaatst: 25 februari 2015 ... ... ... ... ...dit is een folder voor de Oostenrijkse markt...dus anders dan voor de Belgische Link naar reactie
TOMTOMGO Geplaatst: 6 april 2015 Delen Geplaatst: 6 april 2015 Voila,zo een nieuwe 250 in mijn garage,mooie prijs voor een nieuwe gts. Heb ook nog een gtv 250 en plaatsgebrek,daardoor... ... Lambretta LN125 te koop met 1.600 km. zie tweede hands. Link naar reactie
TOMTOMGO Geplaatst: 13 april 2015 Delen Geplaatst: 13 april 2015 Lambretta verkocht Link naar reactie
ice man Geplaatst: 6 augustus 2015 Delen Geplaatst: 6 augustus 2015 Lambretta verkocht slimme zet een plastieke vespa is mileuvriendelijker en roest niet en geen vitesse aan de de stuur Link naar reactie
janvda Geplaatst: 6 augustus 2015 Delen Geplaatst: 6 augustus 2015 slimme zet een plastieke vespa is mileuvriendelijker en roest niet en geen vitesse aan de de stuur Een Lambretta LN125 is even plastiek, en heeft even hard geen vitessen aan het stuur Link naar reactie
EriX Geplaatst: 6 augustus 2015 Delen Geplaatst: 6 augustus 2015 #aap#goud #ring #lelijk #ding Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.