Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa Catalog 2015


Austria

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...

De '250' was al een tijdje uit het gamma 'geplukt' en komt nu terug op het 'toneel'...de prijs is "goed" en inderdaad "wegentaksvrij"...er zullen zeker wel een "tros kopers" op afkomen...

 

Piaggio zal heus wel nagedacht en 'gebrainstormd' hebben om de "250" terug te 'lanceren'... sommigen zullen de '300' te duur vinden en dan is de '250 GTS' het "gat in de Vespa-markt"...

Link naar reactie

Dat gaat verkopen als zoete broodjes mijn gedacht... . scherpe prijs taks vrij ...voorjaar/lente in het vizier!!! ik denk dat er velen(300cc aan/kopers) gaan vloeken zo vlak na het salon ze hebben 1300 tot 1500€ meerprijs gegeven tav 250cc aan/kopers ..een slimme "zet" van Vespa ... ..!!

Link naar reactie

Dat gaat verkopen als zoete broodjes mijn gedacht... scherpe prijs taks vrij ...voorjaar/lente in het vizier!!! ik denk dat er velen(300cc aan/kopers) gaan vloeken zo vlak na het salon ze hebben 1300 tot 1500€ meerprijs gegeven tav 250cc aan/kopers ..een slimme "zet" van Vespa ...!!

Niet echt... Had ik het op voorhand geweten, ik had nog een 300 gekocht. Ik ben altijd een motorrijder geweest, hadden ze een 500 ik had zeker die gekocht ;-) Zo zwaar is die wegenbelasting toch niet, ik betaal 1000€ voor mij hobbywagen, dus die Vespa tax is peanuts lol

Link naar reactie

 

Niet echt... Had ik het op voorhand geweten, ik had nog een 300 gekocht. Ik ben altijd een motorrijder geweest, hadden ze een 500 ik had zeker die gekocht ;-) Zo zwaar is die wegenbelasting toch niet, ik betaal 1000€ voor mij hobbywagen, dus die Vespa tax is peanuts lol

Voor mij persoonlijk maakt het ook weinig uit of ik enkele € taks moet betalen of niet voor een vespa maar voor anderen dan weer wel ... zoals in elk verhaal  pro en contra 's  :rolleyes: 

Link naar reactie

Juist geen slimme zet van Vespa, ze schieten zichzelf enkel in de voet door een 'budget'-alternatief aan te bieden voor een 300. Tenminste, als die prijs effectief een stuk lager zal liggen. En tja, dat van die 'bigger bang':  daarvoor moet je dus geen Vespa kopen. Het verschil in rijsensaties tussen een 300 en 250 is wat mij betreft heel miniem, het ABS en ASR daarentegen zijn hun geld zeker waard...

 

volgens mij willen ze gewoon een oude stock 250cc motoren opwerken

 

 

Ik gok ook dat dit de hoofdreden is, waarschijnlijk aangestuurd door Piaggio Italië. 

 

Vanwaar komt het nieuws van die 250's trouwens? Heb er (buiten hier op het forum) nog niets van gehoord.

Link naar reactie

250 snel of zelfs sneller dan 300,zelf ondervonden. Zuiniger en geen taks , reden te meer om terug in te voeren!!

Een 250 sneller?Dan heeft die met zijn 300 toch niet gas open gereden.

Een kameraad heeft een GTV 250 en ik een GTS 300 en als we een dragrace doen laat ik die 250 toch serieus ver achter.

Link naar reactie

 

Ik gok ook dat dit de hoofdreden is, waarschijnlijk aangestuurd door Piaggio Italië. 

 

Vanwaar komt het nieuws van die 250's trouwens? Heb er (buiten hier op het forum) nog niets van gehoord.

Bij de officiële  dealer ... en op verkoopsites zie je nu al volop reclame !

Link naar reactie

Laat een Vespa nog altijd een "beetje" een Vespa blijven. nog krachtiger motoren 'erin proppen' is echt voor niets nodig : 278 cc en 22 pk is ruim voldoende vermogen op "kleine wieltjes".

 

De Vespa 300 GTS was in 2014 ( in Belgiê ) de best verkochte "motorfiets" volgens Febiac. en die 300-reeks is ondertussen al 7 jaar gefabriceerd (in 2008)..en nog steeds een succes.

Link naar reactie

ik kende totaal niks van de vespa modellen , ale vroeger in de jaren tachtig reed mijne pa ermee tot em een ongeval had ,de gts modellen had ik nog nooit gezien of eigenlijk nooit naar gekeken laten we zeggen. . . . . tot ik op een dag na het werk aan de rooie lichten stond er een gts langs mij , toen zei ik woooo wat een ferm ding, heb ik me naa een week ene aangeschaft :)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...