Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Contitwist


mielu

Aanbevolen berichten

Ik heb er ondertussen(GTS125) 5500 km opzitten met deze band en ben super tevreden over grip en slijtvastheid ! Op de vespa(GTS125) van mijn vrouw liggen Schwalbe 's met exact dezelfde km's op de teller en de achterband is bijna aan vervanging toe. Wanneer deze binnenkort helemaal versleten zijn worden het ook Contitwist bandjes op haar wesp !!

Niet twijfelen ... een goede aankoop !!

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Ik heb de contitwist race zitten vooraan, achteraan had ik deze ook maar de slijtage is enorm van de achterband, ongeveer tussen de 2 en 3000 km.

De prijs is vrij duur voor een bandje van 12 duim, 98 euro per slofje, tot slot moet ik zeggen dat ik vrij sportief met de gts rij, Gemiddeld gaat een band 4500km mee en de volgende zijn reeds versleten, de standaard Pirelli, een heidenau model weet ik niet, maar glijdt enorm met nattigheid, Pirelli diablo, contitwist race heb ik 3x om de velg gehad en nu een dunlop D207, dit waren de achterbanden, vooraan, de standaard Pirelli, de Pirelli diablo en nu de conti twist race, vooraan gaan ze een 9000km mee.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...