Ga naar inhoud
Vespaforum.be

PX 125 houd alsmaar in


flyingpig

Aanbevolen berichten

en als je gewoon in relanti alles opendraait, gaat die dan hoog in toeren en reageert die dan direct? vergeet niet dat bij dit weer er een pak minder zuurstof in de lucht zit dus dit gaat je verbranding wel beïnvloeden. eventueel kleinere sproeier proberen.

Link naar reactie

vliegwiel eraf halen en checken of er geen draadje is losgekomen?

Link naar reactie

Ik heb eens iets dergelijks voorgehad, alleen deed de mijne het altijd , ik las dat u een tijdje probleemloos reed, toch ga ik het neertikken hier, de vespa reed, maar bij een beetje lang gassen dan begon hij stil te vallen en eens bijna stil , dan kon ik terug rijden om opnieuw stil te vallen,

het was mijn benzinekraantje die de benzine niet snel genoeg naar mijn carburator kon aanleveren... dit vervangen en het was ok.

Probeer eens de reservestand.

Link naar reactie

Heb hetzelfde probleem bij mijn VNB... na 200m valt hij dood, Blok is volledig nieuw, enkel naftkraantje niet. Naftdarm is ongeveer 60-70 cm lang met nog een benzinefilter tussen. Ik vermoed gewoon dat het debiet naar de carbu te laag is na de filter waardoor hij na enige tijd stilvalt...

Link naar reactie

Haal die filter er al maar tussen uit,die vormen dikwijls een luchtbel in je benzineleiding.

Kijk terwijl ook is als de leiding een mooie krul maakt en geen 'knik' in zit en dat er voldoende luchttoevoer is naar de benzinetank.

Link naar reactie

benzinefilters zijn voor niks goed, ik snap niet waarom mensen dat willen gebruiken, er zit een filter in je carbu waar de benzine binnenkomt.

flyingpig, kijk eens naar uwe naftstop, het zou kunnen dat dat gaatje verstopt is. Ver gezocht maar ik zou het niet vermelden moest ik het nog niet voorgehad hebben

Link naar reactie
benzinefilters zijn voor niks goed, ik snap niet waarom mensen dat willen gebruiken, er zit een filter in je carbu waar de benzine binnenkomt.

flyingpig, kijk eens naar uwe naftstop, het zou kunnen dat dat gaatje verstopt is. Ver gezocht maar ik zou het niet vermelden moest ik het nog niet voorgehad hebben

Er zit sowieso geen extra filter in de benzine toevoer en de naftstop, dat was het eerste wat ik heb gecontroleerd

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ik weet er nog wel 1 te koop staan ;-).

Link naar reactie

Witte blijft gaat niet weg, de rode wel.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...