Ga naar inhoud
Vespaforum.be

oysterbank run 2006


geertvespa

Aanbevolen berichten

For those coming to Tholen - I'll be handing out forms for the Lelystad race weekend on Aug 12 & 13th. Last chance to register. For more info see the thread in this Forum.

Ah, wonderful, can't seem to get my application form in the mail...

En Tholen, wel, 'misschien' zal ik wakker zijn voor de rondrit, maar ik maak geen beloften!

Link naar reactie

Aftellen gasten!!

Morgen begint de Oesterbankfun!! De eerste Engelsen zijn al aangekomen...

Iedereen welkom

Cu

N

Link naar reactie

even vraagje, iedereen die aan McDo heeft afgesproken heeft dus een moto rijbewijs ? Want met die topic over het buitenland met een autorijbewijs dat geldig is voor een 125 cc zal ik moeten afhaken vrees ik...

ik moet sowieso zaternamiddag thuis zijn, maar zie het zekerst wel zitten om tot de grens mee te rijden dan... wordt er via Brasschaat - Ekeren - Putte gereden ? Veel vragen 'k weet het...

Cheers, denilson

Link naar reactie

Gene paniek!! Die situatie met die rijbewijzen enzo is erg onduidelijk. Er is eignlijk nog nooit een probleem geweest als je eens over de grens gaat. Relax-Chill!! De arm der wet ken meestal de precieze regeling niet en uiteraard ken je best even de naïeve uithangen. Route inderdaad langs Putte, etc.

PS er zijn meer windmolens in Zeeland dan fl...kken...

N

Link naar reactie

even enkele cijfers van de Oysterbankrun 2006

300 gratis zonnehoedjes

280 bezoekers

200 gratis patches

179 scooters

130 gratis vibrators

20 trofeeen

14 medewerkers

7 crossers aan de start

6 verschillende nationaliteiten

4 burn outs

en dat allemaal zonder dat er TV aanwezig was om de mensen te motiveren tot daar te komen.

zij die er waren, nen dikke merci, die er niet waren, your loss

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...