Ga naar inhoud
Vespaforum.be

oysterbank run 2006


geertvespa

Aanbevolen berichten

Check site van VCA. Ze vertrekken op zaterdag en ni vrijdag zoals eerder aangekondigd, we kunnen dus allemaal in groep naar daar rijden!

http://www.vespaforum.be/forum/viewtopic.php?id=86999

Speedboys Oysterbankrun 2006, Tholen, NL: vr-zo 4-6 augustus

- Rondrit naar treffen in Tholen met ginder polderrit, scootercross, clubgames & custom-show (5€ inkom)

- Samenkomst: 10h00 Wijnegem Shopping Center voor Mc Donalds

Link naar reactie

yep das den LX125. Meestal achteraan toen naar Oostkamp om de groep bij elkaar te houden of misschien gewoon omdat hij mij ni kan volgen WOEhahahahahahahahahahha...

Cu @ Tholen

Link naar reactie

LOL ben benieuwd in tholen of ge mee gaat crossen met uwen LX, kga dat toch proberen met de px, maar wel eerst alles eraf gooien dat kan indeuken... (mmm alles dus..).

Wil wel eens zien of ge mij een stamp gaat geven, moet ge eerst dichtbij geraken natuurlijk hahahahahahahaha, kben in mijne grappige vandaag, zal met weer te maken hebben zekers?

Link naar reactie

Erix, koop u een stel crossbanden, anders gaat he niet ver geraken ! Voor de rest kun je gerust meedoen, gewoon alle overbodige dingen eraf en dan maken dat je niet botst. Vallen op zich is niet al te erg, toch allemaal zand.

En mannen, enkel zaterdag komen is een optie, maar eigenlijk is het de bedoeling om van vrijdag tot zondag te blijven. Doet er niet toe hoelaat je vrijdag nog aankomt, gewoon doen.

Link naar reactie

oysterbank2006_250pixels_front.jpg

Beste Scootervrienden,

Ontroerend om te zien hoeveel volk er op de been was vorige zaterdag in Oostkamp... En dat dan nog wel om een paar uur te zitten wachten op Sergio!!

Dus, dat kan beter, vandaar iedereen van harte welkom op de Speedboys OysterbankRun in Tholen, net over de grens in Zeeland. (slechts 50km van Antwerpen) Zoals de vorige jaren verwachten we weer een gevarieerd publiek van Belgen, Nederlanders, Fransen, Duitsers, Schotten, Engelsen, etc.

Bekijk alvast een impressie vorig jaar: http://www.speedboys.be/pics/Tholen2005/index.html

of filmkeuh http://users.skynet.be/ndaffnay/Oysterb ... edboys.wmv

Vrijdag:

- aankomst scooteristen + superparty in de tent!!

Zaterdag:

- internationaal kampioenschap kratten stapelen

- rondrit met de nodige drankstops

- offroad scootercross

- fun games (estafette)

- professional motorcycle stunt show

- custom show

daarna ... party

Zondag:

- wakie wakie, opkramen en wegwezen!!

Dus, iedereen welkom volgend weekend ; check www.speedboys.be

Als je niet heel het weekend, kan je ook steeds met VCA meerijden zaterdag om 10h aan MC Donalds Wijnegem om samen naar ginder te bollen.

Cu there

Speedboys SC

Link naar reactie

Dirty Devils en Vespa Club Gent komen af...

ik vrees dat de kaap van 500 moeilijk zal worden, te veel Belgen met het verkeerde rijbewijs om in Nederland te mogen rijden...

Link naar reactie
Dirty Devils en Vespa Club Gent komen af...

ik vrees dat de kaap van 500 moeilijk zal worden, te veel Belgen met het verkeerde rijbewijs om in Nederland te mogen rijden...

En een goede run in Duitsland (Paderborn) die er tegenover staat waardoor het aantal Duitsers ook wat minder zal zijn. Maar 350 moet toch wel lukken. Ik ben er in ieder geval bij dit jaar.

Link naar reactie

10 - 12 krattenstapelen

12 - 15 rondrit

15 - 17 cross

17 - 19 fungames

19 - 20 stuntshow

20 custom show

deze uren zijn niet 100% correct maar wel ongeveer ...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...