Ga naar inhoud
Vespaforum.be

oysterbank run 2006


geertvespa

Aanbevolen berichten

IT WAS BIG FUN!

Nadat Rob er eens naar had gekeken bleek dat er dus een stuk van mijn piston was ;-(

Ik heb dien burn out iets te letterlijk genomen. lol

@ speedracer: geen band kapot gekregen, maar wel iets anders hé, wel veel smoor en lawaai van de motor totdat er iets kraakte en afbrak.

En ja dat kon de pret niet bederven hoor, 't was reuze fun, vooral het crossen!

@ Bobo: Dax was zo sympathiek om zondag mijn vespa op te laden in zijn Caddy en af te zetten bij scootermarket. Merci trouwens much appreciated!

Nu maar wachten tot 'em klaar is, terug roderen en vlammen maar...

Link naar reactie

ben meegereden met Ann, met de auto

Gekraak was dus piston... niks te maken met kiezeltjes, was al langer aan de gang bleek na de cilinderkop eraf gehaald te hebben.

Een kapot segment was dus dat tikkend geluid dat je telkens hoorde als ik naast u kwam rijden de laatste weken... ;-)

Link naar reactie

Heeft er iemand foto's van die darth vader scooter (denk dat het een omgebouwde lambretta was, tenminste voor zover dat nog zichtbaar was). Ik zou daar graag een fotoke van hebben want de meeste mensen geloven me niet of kunnen zich niet goed voorstellen wat ik bedoel als ik het uitleg. Het was dan ook een geval apart, zo apart zelfs dat de politie deze berijder van de baan haalde omdat ze er ook geen blijf mee wisten ;-)

Voor de rest nog andere foto's van het weeekend? Heb nog ni veel gezien op de verschillende websites van de aanwezige clubs. 't is dat ik zelf mijn camera vergeten was, anders stond het hier nu al vol LOL ;-)

Link naar reactie

Relax mannekes,

Vanavond zwier ik de foto's op de site!!

Groeten,

N

Link naar reactie

relax, relax, dat lukt me ni meer na zo'n weekend vol met problemen zenne (broek naar de kloten van het crossen, vespa stuk na burn-out, mega katers, etc... Ik ben verdomme met de bus naar het werk gemoeten vandaag en de rest van de week(en). Relaxen is dat dus niet! Neen grapke... Ben nogal ne rappe hé.. LOL ;-)

Link naar reactie

@ Marx

Ge moet eens goed kijken tussen die foto's! Er staat daar ook een ferm VW buske (gecustomized) int mat zwart, denk hetzelfde model als die van u.

Vreemde scooter hé dien darth Vader stuff... ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...