Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Hopakee: beschermende kledij verplicht binnenkort


Aanbevolen berichten

ik heb met de nieuwe wetgeving niet het minste problemen vermits ik quasi altijd met lange broek en motovest rijdt. De geest van deze nieuwe wet is het verbieden van korte broek-marcelleke-teensletsen

Op een racer of een harley, ...akkoord.

Maar korte broek en sletsen is nu net want scooter rijden zo aangenaam maakt! (Bij warm weer dan natuurlijk)

Of zijn jullie het gedachtengoed van het scooter rijden (vespa/lambretta) misschien vergeten? "Relaxed".

Dit maar dan met helm voor mij part:

http://2.bp.blogspot.com/_bBJV37T1CmE/TMcr6v_tMGI/AAAAAAAAEc8/deKzQtTWf_U/s1600/VespaRoad2Happi.jpg

Het lijkt mij of jullie allemaal meer thuishoren op een Fireblade ofzo! Djeez!

Verleden tijd:

http://i38.photobucket.com/albums/e111/rampatambobo/diescoone018.jpg

Denk maar eens na over de jaarlijkse kost van de belastingbetaler vanwege auto/moto ongevallen, dat loopt in de miljarden !

Link naar reactie

Ik wilde juist hetzelfde zeggen Denis, maar als ge er efkes over nadenkt is da ni echt een argument pro deze wetn want ge moet gewoon een lange broek en ne frak dragen - wat misschien 3% meer bescherming biedt als ne short en een T-shirtje, als't erop aankomt.

Vanalles pro, vanalles contra, niemand heeft gelijk.

Link naar reactie

Denk maar eens na over de jaarlijkse kost van de belastingbetaler vanwege auto/moto ongevallen, dat loopt in de miljarden !

Als ze de ministers nu eens allemaal een vespa gaven ipv een audi a8 of bmw 7, of sterker nog, als ze de ministers enkel zouden betalen als ze resultaten boekten, waren die miljarden al lang gecompenseerd ;)

In een land waar iedereen die aan de top staat, zomaar met het geld gooit en profiteert van het geld van de gewone mens, is "de kostprijs" voor mij echt geen argument. D'r zijn zo veel dingen waar ze op kunnen bezuinigen die het land goed zouden doen.. (Ministers minder betalen, de prinsen en prinsessen zelf laten werken voor de kost, de werkeloosheid aanpakken door de uitkeringen na x maanden drastisch te verlagen, de Belgische militairen die, als ze uitgezonden worden niks doen dan fitnessen en op hun gat liggen en dan eindigen met een mooie vakantie, laten werken voor hun geld etc)..

Link naar reactie

Gast, dimt is wa zeg... we hebben het hier niet enkel over dodelijke slachtoffers, maar ook over licht-en zwaargewonden die medische bijstand/hulp behoeven... en JA door da stom broekske, schoenen en lange mouwen zal er een merkbaar verschil zijn inzake verwondingen... en als je me niet gelooft, hang jezelf achter een auto en doe de test...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...