Ga naar inhoud
Vespaforum.be

flake-rod-smallframe


Domi

Aanbevolen berichten

IK ga eens een poging wagen tot een fucked-up smallframe-rod-flake-dinges :-))

een speledingetje dus.zover zijn we al...

HR4.JPG

HR1.JPG

HR10.JPG

HR8.JPG

HR6.JPG

Link naar reactie

ja dat viel goed mee eigenlijk,2 lagen zwarte lak

1 laag vernis/flake

2 lagen vernis

en yep,er komt een 200 onder..

Link naar reactie

jaja,wel standaard...dat zal wel voldoende zijn denk ik :-)

Link naar reactie

Wat heb je allemaal moeten aanpassen omdat blok te laten passen? Lijkt mij niet zo simpel! Vind het wel super ook dat metalflake vind ik eens tof, kga in de zomer beginnen aan mijn specialprojectje :) zondag haal ik kader van een special en ga er mijn 133 polini onderplaatsen :) HOpelijk in de zomer is mijn primavera m1l af en kan ik toeren :)

Link naar reactie
Wat heb je allemaal moeten aanpassen omdat blok te laten passen? Lijkt mij niet zo simpel! Vind het wel super ook dat metalflake vind ik eens tof, kga in de zomer beginnen aan mijn specialprojectje :) zondag haal ik kader van een special en ga er mijn 133 polini onderplaatsen :) HOpelijk in de zomer is mijn primavera m1l af en kan ik toeren :)

als je kijkt op de foto heb ik waar de centrale bout van de motor komt,links en rechts 2 plaatjes gemaakt en vastgelast zodat de motor iets achteruitkomt.Zo kan die er mooi tussen zonder iets van de arm af te snijden.binnenkant het frame moest er ook wat weg en een deel van de bil ook...slijpschijftunig dus :-)))

Link naar reactie

den eerste die in mijn gat zit,gaat meer hebben dan enkel een gat !! ;-)

Link naar reactie
  • 2 weken later...

op wielen...

HRopwiel2.JPG

HRopwiel1.JPG

Link naar reactie

mooi mooi, enkel het zadel vind ik niet zo mooi, maar das persoonlijk hé :)

Rijdt het al? :D

Link naar reactie

"het" draait al,maar de vitessen moeten nog geregeld worden want hij valt stil als ik'm in eerste trek..maar da's afstellen,dat komt wel.

die zadel...ik weet't niet,kan zijn dat ik die nog wissel..

Link naar reactie
En de honden doen op de achtergrond onverstoord hun ding :)

quote]

Eagle Eye MR let echt op alle details, ik had het niet eens gezien, was helemaal focused op de wesp :))))

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...