Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Allerhande vragen PX125


Wutsie75

Aanbevolen berichten

Overlaatst heb ik een 2de handse PX gekocht. Nu enkele vraagjes waar ik niet onmiddellijk een antwoord op vind in de zoekfunctie:

- Ik vind geen link naar een gebruikershandleiding. Italiaanse vind ik wel doch geen Nederlandse of Engelse. Kan iemand me helpen?

- Zijn de PIRELLI SC30 bandjes goed? Welke druk moet erop?

- Hoe verwijder je vet of olieresten op de lak zonder de lak te beschadigen of mat te maken?

Mercie he!

Link naar reactie

Thks! 'k Ga het onthouden voor de toekomst. Eerst die Pirelli's oprijden. Ik denk dat die er standaard op lagen want de vespa heeft nog geen 3000km en de reserveband is ook zo ene. Vandaag eens netjes op spanning gezet en het verschil is al voelbaar. (achterband stond wat te zacht)

Link naar reactie

Als die Pirelli's nog niet verduurd zijn valt dat best wel mee. Ik had op mijn jonge 2e hands Vespa S1 liggen. Ik vond die heel gevaarlijk op de teerbulten van Macadam. Als ze versleten (na ocharme 4OOO km) heb ik ze vervangen door de orginele Pirelli's die ik meekreeg: ondertussen als 4000 km verder met goede ervaringen. Is trouwens zowat te vergelijken met een SM83.

Link naar reactie

ik heb juist 2 sm100's gestoken, toch wel een verschil tegenover standaardband ;)

Link naar reactie

Mercie voor de reacties. Herstel en servicehandleidingen vind ik wel hier en daar doch de 'echte' gebruikershandleiding heb ik nog niet gevonden. Kan iemand me op weg helpen of heeft er iemand een px van 2006 waarvan ik het kan/mag copiëren? thks!

Link naar reactie
vinde een px zo moeilijk dat ge een handleiding nodig hebt?? :D

ja, eigenlijk wel voor de handige weetjes. Gebruik is geen probleem, motorisch is allemaal nieuw voor mij en wil graag op de juiste plaatsen de niveau's controleren.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...