Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Bv's Op Vespa's


stanne

Aanbevolen berichten

Chris je bent waarschijnlijk afgeleid door Fransesca, maar ze zit wel niet op een PX ;)

Link naar reactie

@Stanne :

Dit forum is helemaal niet alleen voor doorwinterde vesparijders, als je het forum een beetje zou volgen (i.p.v. simplistische topics op te starten) zou je

weten dat nieuwelingen met hun technische vragen doorgaans nog dezelfde dag antwoorden krijgen van de 'anciens'...

waarvoor ik trouwens mn hoed afdoe, telkens dezelfde vragen beantwoorden die al beantwoord zijn (en terug te vinden met de zoekfunctie...)

EERST een scooter kopen om er vervolgens misschien door bezield te worden??

Laat me toe te vertellen dat ik dit een vreemde luxe-volgorde vindt...

Ik was (zoals zo velen) jaren bezield door Vespa's alvorens ik in 1987 mn zuur verdiende centjes inwisselde voor mn PK50...

Als er hier iemand een betuttelende sfeer schept dan ben jij het toch wel, een topic beginnen over bekende Vlamingen op Vespa's...man man man

Ik ben (niet) benieuwd of je al bezield gaat zijn voor ge uwe eerste platten tube moet (laten) vervangen...

Met vriendelijke (lees niet betuttelende) groet, Bardi

Link naar reactie

heb onlangs nog ne goeie groepsnaam voor de plastieken gehoord!

De "tuperweirekes" , blijft wel hangen vind ik ;)

de anciens met hun classics zijn fier op hun vespa, en zo hoort dat ook. En degene die ik hoor begrijpen het dat iemand als ik, met 2 linkse handen ;) er voor opteren een plastieken te kopen.

want als ge nie veel zelf kunt sleuetelen, en toch ne classic wilt kost u da handen vol geld om het te laten doen bij ne proffesional.

Link naar reactie

@Bardi

Als je mijn postings een beetje zou gevolgd hebben zou je weten dat ik niet eerst een Vespa gekocht heb, maar eerst een ganse dag bij BW Classics een Vespa gehuurd heb. Deze Vespatocht had ik kado gekregen en ik was meteen verkocht.

Ik heb mij de week daarna een Vespa gekocht. Dat jij dat een vreemde luxe-volgorde vindt (ik vind is zonder "t" trouwens), who the f*ck cares.

Wat moest ik doen, eerst een paar maand ene huren of 10 Vespatochten boeken?.

Ik was van plan om volgend jaar, als ik het Vespa-rijden wat onder de knie had, om lid te worden van een Vespaclub en wat ritten mee te rijden, maar die goesting is nu wel over...

De enige vraag die ik hier nog zou willen stellen : hoe wis ik mijn account op dit forum?

Link naar reactie

gewoon niet op reageren, sommigen denken de handleiding hebben uitgevonden van hoe een "echte' vespist te worden en als ge niet aan die hun regels voldoet en u beginnen af te kakken moet ge ze gewoon negeren net zoals ik die altijd word verweten met mijn 'nep' en 'plastieken' vespa ;-)

gewoon erover heen lezen/reageren en dan loopt dat wel los :-)

ps mmm francesca !!(en ze heeft smaak ook ;-) )

Link naar reactie

Ik kak stanne niet af, mag ik verdomme niet meer reageren op zoveel gezever?? En als je iets post, ja dan wordt daar op gereageerd, als je dat niet logisch vindt schrijf dan in uw liefste dagboek..Stanne ik verwacht nie anders dan dat ge struikeld over een spellingsfout mijnentwege...past perfekt bij uw knullige gezaag...doe mij inderdaad een plezier en ga verder zielig doen op andere fora...o ja, ik volg uw topics inderdaad niet, ze zijn me net iets te boeiend

Link naar reactie
helemaal mee akkoord, heb hier ook al paar keer iets gevraagd, ben altijd geholpen geweest met raad en daad (zelf iemand die ik (nog) niet kende heeft mijn Vespa gratis vervoerd (en het was niet naast de deur)) :)

inderdaad,maar die stond vlak bij mijn deur en ik moest daar toch passeren dus euh...graag gedaan :-)))

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...