Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Bv's Op Vespa's


stanne

Aanbevolen berichten

Ik heb enkel in dat ander topic (bijverschijnselen...) gezegd dat ik er goed mee kon lachen. Is dat dan ook al een agressieve reactie? Jawadde, je moet niet alles zo serieus opnemen en zeker niet als je zelf van die absurde topics start.

Link naar reactie

Waarschijnlijk totaal oninteressant voor sommigen en te absurd om een nieuw topic te starten, maar vanavond bij het zappen op TV op VTM terechtgekomen, waar uitbaters van een B&B hun gasten een Vespatocht aanboden. Deed me denken aan onze eerste kennismaking met de Vespa een paar weken terug.

Link naar reactie

Dit forum is blijkbaar alleen bedoeld voor doorwinterde Vespabezitters. Mensen die op een verrassende wijze een eerste keer kennis maken met de Vespa, is blijkbaar niet interessant. Het kan misschien een aanzet zijn voor deze mensen om er zich één aan te schaffen en bezield te worden door de Vespa, zoals bij mij recent gebeurde.

Ik ben al op verschillende fora actief geweest, maar er is geen enkele waar ik zo'n negatieve betuttelende sfeer vindt, zoals hier.

Nee, dit forum is blijkbaar niets voor mij.

Link naar reactie

Er zijn er hier al veel gekomen, en ook veel verdwenen ... dus als dit niks voor U is ... niemand houd U tegen, wij leven in een democratie, iedereen heeft recht op zijn mening en ook recht om commentaar te geven en als je daar niet tegen kan ben je hier op de verkeerde plaats... dit moest mij even van het hart :)

Link naar reactie

@Stanne: niet iedereen is hier zo hoor. Maar ik begrijp wat je bedoelt. Ik heb soms ook het gevoel dat alleen de bezitters van een oude GS de enige échte Vespabezitters zijn. Let op: ik schrijf bezitters en niet rijders. Maar nogmaals: niet iedereen is hier zo en dat nu niemand zich persoonlijk aangesproken voelt.

@Joene: das wel een droom van mij: Fransesca en dan op ne PX.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...