Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa for Life


mgent

Aanbevolen berichten

Allereerst proficiat met jullie initiatief! Sorry voor de wat late reactie van mijnentwege, maar ik had mijn mailbox en het Vespa-forum de laatste dagen wat uit het oog verloren. Ik verstuur vandaag nog een mail naar onze leden met de vraag hoe we ons steentje kunnen bijdragen aan jullie actie. Hopelijk rest er ons nog voldoende tijd om er iets mooi van te maken!

Vriendelijke groet uit Leuven, Jan Hermans voorzitter SC Primavera.

Link naar reactie

Harde cijfers om even bij stil te staan... Maar een reden te meer om er met vereende krachten tegenaan te "vliegen".

De volgende lading stickers komen morgenavond binnen.

De fluovestjes zijn voorzien voor vrijdag.

Nadien beginnen we met de bedeling naar de clubs toe en de niet leden.

We zijn echter nog wanhopig op zoek naar sponsors die de rit(ten) door vlaanderen willen sponsoren!

Bedrijfsleiders, mensen die teveel belastingen betalen (wie niet), laat jullie hart zien en sponsor Michel en co op een ludieke manier door een bedrag per km te storten.

Dank bij voorbaat!

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Ondertussen ook, namens de ganse ploeg hier heel veel dank aan iedereen welke meedoet en een inspanning levert. Niet alleen de clubs, maar ook alle vespisten welke ons een mailtje sturen om een pakketje stickers 10/20 te bekomen en hier voor 50/100 storten.

Link naar reactie

Weet je wat nog gevaarlijker is dan een mug (met meer dodelijke slachtoffers)? Oorlog, hongersnood, auto's, ...

Dit geheel terzijde. Ik dacht dat het nijlpaard op de eerste plaats stond van de gevaarlijkste dieren (geen grap). ;-)

Link naar reactie

Willen een aantal mensen nog eens heel duidelijk het volgende lezen:

Het ganse gebeuren is GEEN actie van Vespaclub Gent en gebeurt NIET in naam van Vespaclub Gent. Het is een initiatief van enkele leden van VCG, waarbij VCG dit alles onder haar vleugels heeft genomen. Dit om alles een beetje vanaf één punt te coördineren, bestellingen te plaatsen en te zorgen dat alles bij de bestemmelingen komt.

De bedoeling is/was om een actie op touw te zetten waarbij dit alles en de medewerking zou komen van de vespaclubs en vespisten in Vlaanderen.Daarom ook de slogan " vespa for life".

Ondertussen zijn er gelukkig wel al een boel clubs welke tussen de 30/50 stickers hebben besteld. Ook heel wat vespisten bestellen een pakketje van 10/20 stickers. Fluojasjes zijn ook al voor meer dan de helft gereserveerd.

Link naar reactie

Hier een laatste stand van zaken:

- de grote stickers zijn uitverkocht.

- van de fluo-vestjes zijn er nog 8 beschikbaar.

- van de kleine(re) stickers zijn er meer dan 250 gereserveerd en/of verkocht.

en de actie moet eigenlijk nog beginnen...

Bedankt aan alle clubs die deelnemen aan dit initiatief (officiël reeds 9 clubs) en natuurlijk ook de niet- clubleden!

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Hé Nero, graag twee fluo jasjes voor ons, nen grote sticker of twee zit er niet meer in, pff...dan moet onze auto het zonder doen. En een twintig tal kleine stickers. Ik dacht er een stuk of honderd kwijt te geraken en dat zou wel lukken. Nu ik ga door, we zien wel.

No gtz...liefs voor dit super initiatief, bedankt

Link naar reactie

@PIETER1: kan je uw bestelling doormailen naar info@vespaclubgent.be ?

Alle bestellingen worden daar verwerkt en een lijst opgemaakt zodat de bedeling snel en vlot kan gebeuren.

@JOENE: bedankt voor het compliment, maar zoals je wel zal weten is er een heel team bezig om alles in goede banen te leiden. Ik ben daar maar een heel klein onderderdeeltje van. (je zou me wel veel plezier doen om op 20dec naar het glazen huis te komen, net zoals alle anderen:) )

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Beste Vespa For Life vrienden,

Als er iemand geïnteresseerd mocht zijn in patches met ons Vespa For Life logo erop, gelieve me dit dan te laten weten. Er zijn geen patches voorzien, maar als de vraag groot genoeg is kunnen we er misschien wel voor zorgen. Hoe groter de oplage, hoe lager de aankoopprijs uiteraard. Indien... je zo'n hip ding op je jas wil stuur dan een mailtje naar aaike_desaedeleer@hotmail.com en dan kijk ik wat ik kan doen. Vermeld ook het aantal patches dat je wil bestellen. De kans is groot dat ze pas klaar zullen zijn NA het hele Music For Life-gebeuren, maar dan is het toch een mooie herinnering geweest. Aarzel niet, stuur een mailtje! Veel groetjes! Aaike

Link naar reactie

Op 20dec om 13.00u aan de watersportbaan in het (prachtig) lokaal (met nog een paar prachtigere barmeisjes) in Gent.

Misschien een paar nieuwe topics opstarten met "Wie vertrekt vanuit... naar MUSIC FOR LIFE?" Samen rijden is altijd leuker...:)

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Na een clubavondje, zijn ook alle fluojasjes uitverkocht. Ik bekijk morgen of onze leverancier nog iets extra heeft mee besteld en hij er nog 10 kan bijmaken.

Ga ook niet over tot betaling voor je bevestiging hebt gehad dat je de spullen wel degelijk kan aangeleverd krijgen.

Link naar reactie

Net nog 100 kleine stickers bijbesteld die tegen vrijdag zullen klaar zijn!

Straks ga ik al om de stickers die klaar zijn en dan kunnen we ze beginnen in envelopkes proppen en een deel opsturen en een ander deel voer ik morgen rond, hoop dat er een paar thuis zullen zijn die mij dan wat kunnen opwarmen ;-)

Link naar reactie

De eerste stickers met het Studio Brussel logo zijn vandaag al gepost en missch al morgen bij de bestemmelingen. Morgen ga ik hier rond Gent al verschillende mensen gelukkig maken met hun bestelde stickers.

Voor de mensen die ook Fluovestjes hebben besteld zullen nog even geduld moeten hebben. Normaal zijn die vrijdag klaar en dan kunnen ze samen met de stickers geleverd worden. We hopen ook dat iedereen vanaf ze hun stickers hebben zosnel mogelijk betalen op het rekening nr van het vlaamse rode kruis 000-0006566-67 met als mededeling #16061259678818# en laat ons dan ook aub iets weten dat je gestord hebt, zo kunnen we het makkelijk bijhouden.

Wil iedereen nog eens bedanken om "Vespa For Life" te steunen.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...