Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa for Life


mgent

Aanbevolen berichten

Hopelijk valt de sneeuw s'nachts en in de vroege ochtend. Dan hebben de strooidiensten misschien al hun werk gedaan en kunnen diegenen die met de vespa komen met een "geruster" geweten de baan op.

Ondertussen heb ik al een spandoek voorzien, alleen een slogan ontbreekt. Iemand een idee?

Ben gestrand op: SISKA'S TOETERS...:)

Groetjes, nero.

Link naar reactie

En mijne Fooraap is nog een overschotje stickers gaan oppikken bij De Pauw, en rijd dan noges tot het glazen huis MET de VESPA EN FLUOVESTJE!!! Ingepakt gelijk zot.

Zo weten we direct of het haalbaar is om met de vespa tot daar te rijden morgen (als er geen pak sneeuw bijkomt naturlijk)

Link naar reactie

Maar naar t schijnt iets telang voor Nero zijne spandoek.

Waarschijnlijk zal het "Siska SCOOTERS for life" worden, met een GROTE sticker naast van Vespa For LIfe.

Zolang we maar opvallen ist goe! En aangezien da nie tgeval zal zijn door een grote opkomst vespa's, zal het wel op een andere manier zijn e.

Link naar reactie

Heb zelf nog een sticker verkocht aan 4SA (4stroke aalst) die waren daar mee 6 Daxskes ;-)

Normaal zouden ze ook met veel meer zijn, maar door de kou en de sneeuw zijn er veel niet komen opdagen. Ze zijn van Aalst toch naar Gent gereden "Respect"

Ze hadden geloof ik iets van een €400 ingezameld door pannekoeken te verkopen. Toen ik zei hoeveel wij al hadden moesten ze even slikken haha

Link naar reactie

Was goed ingepakt, 2 lange Damar onderbroeken, 2 paar dikke kousen, Goretex botinekes, gevoerde motobroek, damar lijveke, dikke t-shirt mee lange mouwen, 2 truinen, windstopper, gevoerde motovest, bivakmutske, 2 bufkes waarvan 1 met fleece, 1 paar zijden handschoetjes, 1 paar dikke leren handschoenen met wol in, een Helm (Shubert J1) en een fluovestje van Vespa For Life ;-)

heb gene kou gehad ze ;-) op de grote wegen lag het goed, maar de kleine baantjes was het met dichtgeknepen billen waar ik het plots warmer kreeg haha

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...