Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa for Life


mgent

Aanbevolen berichten

Aan VCG

Iets gezien op choppers.be , daar kan je bieden welk liedje ze zullen aanvragen met de winst van hun actie (ook op 20/12). Kan interessant zijn om hier te starten met een nieuw topic (is overzichtelijker). Ik ga het niet starten want het is mijn initiatief niet meer.

Lijkt me een goed en simpel idee, groetjes pieter

Link naar reactie

Ondertussen hebben we onze eerst Frans-(eigenlijk twee-)talige sponser binnen. Didier van Legendsbike vind dit een heel lovenswaardig project en wacht op het rekeningnummer om te storten.

Waar blijven de nederlandstalige sponsors?:))

@ ADMINISTRATORS: is het ok dat we hier een eenmalige reclame plaatsen van bedrijven die "vespa for live" steunen?

Groetjes, nero.

Link naar reactie

@ Nero, Pieter,deze over het hoofd gezien hé jong,kweet het ,tis weeral druk geweest vandaag :

mgent schreef :Ondertussen (01/12) hebben we de vespactie geregistreerd bij het Vlaamse Rode kruis.

Concreet betekent dit dat het nu mogelijk is om een fiscaal attest te verkrijgen voor stortingen boven de 30 euro.

Geld dient te worden gestort op rekening 000-0006566-67 en als mededeling dient er op te komen #16061259678818#

Op deze manier kunnen we uiteindelijk te weten komen hoeveel er is gestort en wat de totale opbrengst was van onze actie.

grt Eric aka Viking ;-)

Link naar reactie

Ik schreef ;

"Aan VCG

Iets gezien op choppers.be , daar kan je bieden welk liedje ze zullen aanvragen met de winst van hun actie (ook op 20/12). Kan interessant zijn om hier te starten met een nieuw topic (is overzichtelijker). Ik ga het niet starten want het is mijn initiatief niet meer."

In het begin werden er op dit forum relatief kleine bedragen geboden, maar tegen de streefdatum ontstonden er allianties en is het gekozen lied voor meer dan 300 eurootjes verkocht. Makkelijk verdiend he.

En bij deze een upke

Pieter

Link naar reactie

@PIETER1: voor de laatste maal, dit is geen actie van VCG alleen. De bedoeling is dat elke vlaamse en eventueel waalse club zijn duit in het zakje doet!

Voor acties hoef je dus geen toestemming te vragen aan VCG. Iedereen doet wat hij wil en kan.

Omdat music for life dit jaar in Gent is, probeert ze de acties een beetje te coordineren, dat is alles.

Groetjes, nero.

ps: ik zou gaan voor Queen...

Link naar reactie

tjah, checken jullie die mail wel die jullie hebben opgegeven?

Ik heb daarnaar een mail gestuurd dat jullie het ontwerp (in zo groot mogelijk bestandsformaat) moeten doorsturen met een oplage naar het emailadres dat ik daarin heb bijgevoegd.

Dus: Hoeveel willen jullie er tegen wanneer?

Jullie mogen het logo ook naar mij doorsturen en dan stuur ik het wel door

mail naar:

poldercrew at hotmail . com

grts

Link naar reactie

Het is niet omdat er even geen post komt, dat we niet druk bezig zijn.

Het ontwerp van de stickers is nog licht aangepast en ze zijn nu in bestelling. We hopen ze tegen zaterdag te mogen ontvangen om dan met de distributie te beginnen.

De levering aan de clubs zal door ons gebeuren, hoe we de stickers gaan leveren aan niet-clubleden ligt nog niet helemaal vast, maar we onderzoeken wat de beste manier is om ze tot bij jullie te krijgen.

Over de bedrukking van de fluovestjes zijn we nog in onderhandeling, omdat dit een serieuze investering is, gaan we de verschillende prijsoffertes nog eens grondig bekijken eer we de bestelling plaatsen.

Ondertussen zijn er ook verschillende media aangeschreven om onze actie in de kijker te brengen (met dank aan Robert).

Als er hier iemand zit met "connecties" in de media (tv, krant,...) laat ons iets weten. Hoe meer reclame, hoe hoger de opbrengst en hoe meer mensen die kunnen geholpen worden!

Dank bij voorbaat!

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...