Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa for Life


mgent

Aanbevolen berichten

Daar op de Zuid waar het glazen huis staat is er meer dan voldoende ruimte om daar 200 vespa's te zetten! Zullen er wel zoveel niet zijn, maar moest dat wel het geval zijn, dan kunnen die allemaal netjes naast en achter elkaar geparkeerd staan.

Wat het aanschuiven betreft, ik ga de vrijdagavond of nacht al eens naar daar om daar een afspraak te maken om op een bepaald uur ons geld te mogen deponeren met evt een woordje uitleg voor de micro, zo hoeven we niet aan te schuiven. Want als je geen afspraak hebt, dan kan je daar wel eens 5u staan schuiven en de eerste dagen was het vorig jaar niet zo druk, het begon pas na 3 dagen, toen stond er wel veel volk.

En @ Pieter1: ik ben eens benieuwd of we u gaan zien, ik zal het pas geloven als je er bent.

Grtz Michel

Link naar reactie

Als er nog stickers over zijn zal er iemand komen, maar het ziet er naar uit dat alles ofwel verkocht is of in reservatie is. Er blijven er maar 40 meer over.Maar wie reserveert krijgt deze toegestuurd of kan ze zondag voor de rit naar het glazen huis ophalen.

En neen, het VCA bestuur doet dit niet.

Link naar reactie
Als er nog stickers over zijn zal er iemand komen, maar het ziet er naar uit dat alles ofwel verkocht is of in reservatie is. Er blijven er maar 40 meer over.Maar wie reserveert krijgt deze toegestuurd of kan ze zondag voor de rit naar het glazen huis ophalen.

En neen, het VCA bestuur doet dit niet.

Kan je nog een pakje van 10 richting Kempen versturen Marc?

PM me even a.u.b.

Link naar reactie

@MGent: heb je zonet gemaild! Ineens bedenk ik me dat als je in Gent woont (hopelijk ergens in het centrum)mijn man de stickers en fluovestjes misschien nog vanavond of morgen kan komen halen. Laat je me per e-mail snel iets weten? Dan kan ik hem sebiet nog bellen, hij is immers momenteel richting Gent aan het rijden.

Groetjes

Link naar reactie

Nero, VCA had al van in't begin gezegd mee te doen. VC gent zou afkomen met stickers op onze kroegavond. Nu begrijp ik wel dat ze niet voor 2 stickers willen afkomen. Vandaar onze vraag voor 30 stuks. Op onze site staat ook vermeld (en gemaild naar al onze leden)om gezamelijk af te zakken naar Gent op zondag.

Link naar reactie

@GEERTVESPA: we zullen nakijken of er nog 30 stickers beschikbaar zijn. Door de grote vraag hebben we er nog een aantal extra laten drukken, maar die waren deze ochtend al bijna de deur uit.

@ARNEDIEVEL: zal de vestjes zondag meenemen, ik denk dat jullie er meer plezier gaan aan beleven dan mijn neefjes en nichtjes.:)

Voor wie wil weten waarom deze actie loopt en wat de gevolgen kunnen zijn van een muggebeet, kijk nu op canvas!

Groetjes, nero.

Link naar reactie

De Antwerpse Vespa Vrienden rijden zondag 20/12 naar Gent, Clubhuis VCG, om mee met hen naar het glazen huis te gaan. We vertrekken om 10u30 aan Total op linkeroever. Iedereen is welkom om ons te vervoegen.

(Bij ijzel of sneeuw gaat dit niet door en rijden we afzonderlijk met de wagen)

Wie iets later wil rijden kan om 11u met VCA mee, ook Total Linkeroever.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...