Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa for Life


mgent

Aanbevolen berichten

Ik heb al uitvoerig beschreven hoe het in elkaar zit, en ga daar nu weer niet over verder gaan.

Een paar berichten hierboven staat ook het registratienummer, dat is het nummer tussen de twee hekjes.

Deze ganse actie is geregistreerd op naam van vespa club Gent bij het Vlaamse rode kruis, naar het rode kruis toe is meegedeeld dat onze acties lopen over GANS Vlaanderen.

Dus wie actie wil voeren, schrijf het nummer op en via dat nummer kan alles getraceerd worden.

Indien iemand actie wil gaan voeren stuur ons dan een mail en we sturen desnoods de mail van het rode kruis door met het nummer er op.

Wij kunnen indien gewenst affiches en collectebussen aanvragen, maar dan ook via et rode kruis.

Stubru daar kan je enkel iets laten weten als je iets heel speciaal doet.

@ BARTPK: Elke gift hoe klein ze ook maar is, is welkom!!! Ieder geeft naar wat hij kan geven of wat hij/zij er voor over heeft.Niemand is verplicht een bepaalde som te betalen.

30 euro is voor mensen welke een fiscaal attest willen.

Koop dan 1 of meerdere stickers als je een bijdrage wil leveren.

Link naar reactie

@NIK: ik had ook al zoiets in gedachten (maar dan een bikiniscooterwash:) ).Alleen betwijfel ik dat we bikinigirls zullen vinden. Weet jij of dat polaroid nog bestaat? Ik dacht dat er een jaartje geleden een einde aan gemaakt is.

@AR: zeker geen slecht idee, van het ogenblik dat de stickers (en misschien wel fluovestjes en padges) gedrukt zijn, is het zaak om ze zo snel en veel mogelijk aan de man kunnen te brengen.

@Bluevespa: als je hulp nodig hebt met het maken van je kalender, wil ik altijd komen helpen (wel niet poseren, hij moet verkoopbaar blijven..:). Kun je ongeveer inschatten wanneer hij gereed zal zijn? Als het nodig is wil ik financiël ook wel een steen(tje) bijdragen nu dat een groothartige sponser de stickeronkosten op zich wil nemen, waarvoor grote dank!

Zijn er geen Lambrettamensen die graag op één of andere manier iets willen op het getouw zetten?

@Iedereen: elk idee dat iets kan bijdragen tot een groter totaalbedrag is hier welkom!

Groetjes, nero.

Link naar reactie

We doen toch iets speciaal...een kleine ride out voor alle vespisten en dat plein eventjes omverblazen...

;-).Marc het blijft super hoor. Zal het wel zonder vlaggen doen, no probs...ik probeer het zelf wel.

P.S. We moeten blijkbaar wel aanvragen om het plein te vergasten...op ons leuk gezelschap

Keep up the good work

Pieter

Link naar reactie

@Walter: ik zou het dragen van fluovestjes wel aanmoedigen maar niet verplicht maken. Niet iedereen kan deze bedragen missen en het zou heel spijtig zijn dat men om die reden niet zouden komen.

We gaan idd veel aandacht trekken met onze vespa's en de vestjes, de arly's worden vast zo groen als onze vestjes.:))

Heeft er iemand nog een idee om ons zo opvallend mogelijk door stad te laten bewegen? Ballons, kerstman/vrouwpakjes, spandoeken...

Ik ben benieuwd!

Link naar reactie

Het gaat idd héél vlotjes tot nu toe, alhoewel hier al veel bloed, zweet en tranen in gekropen zijn. Het écht serieuze werk (de verkoop) moet echter nog beginnen en daarvoor is ook jullie hulp zo belangrijk. Mensen die willen helpen met de verkoop, coördinatie, ideên of gelijk wat, laat het hier weten of email me. We nemen zeker contact op.

De vestjes zijn nog een voorontwerp. Als de vraag voldoende groot is laten we ze drukken.

Dus mensen, wie nog geen vestje heeft voor op de vespa, in de auto of voor de kids die per fiets of te voet naar school moeten, laat het hier weten!

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Wie doet mee op 12 december, markt Mechelen. Vanaf 09.00hr. Dus zoveel mogelijk wespjes...Eerst koffie en een koffiekoek bij mij thuis. VCG maak maar dat de stickers, kalenders en fluojasjes klaar zijn.;-) . Ik probeer voor steun bij Stubru te zorgen.

Pieter

P.S. laat mij niet in de steek, de Vespa krijg ik tot daar, maar als ik de Bella ook nog moet brengen (zonder platen of rijbewijs) om een vlag tussen te spannen...Keep me posted

Link naar reactie

Geen probleem, koffiekoeken, koffie en een fles champagne. Ik doe daar niet moeilijk over zulle. Aan de deelnemers, graag een mail naar phoubaert@live.be

Ondertussen gaan we volop voor Music for live. Daar ging het over.

Pieter

P.S. Maar een toost op het jonge leven gaan we niet overslaan.

Link naar reactie

Voor clubleden zal er normaal gezien geen probleem zijn. Vraag aan de voorzitter of de verantwoordelijke "verkoop" wanneer en hoe je aan stickers en/fluojasjes kan geraken.

Voor niet clubleden overleggen we nog hoe we dit gaan organiseren. Eerstdaags krijg je hierop een antwoord.

Natuurlijk kan je ook op 20 december het nodige aankopen en meedoen aan de glazenhuismanifestatie. Hoe meer volk, hoe beter!

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Kga vanmiddag na het 'werk' is heel het topic terug overlezen (nu ik werk ben ik nog nie goed wakker).

Maar zou het ook niet mogelijk zijn om via het forum een online besteldienst op te zetten voor bv. stickers, fluo-vestjes...?? (hiervoor kijk ik liev naar Dave-Jurgen??)

Link naar reactie

Ik zou denken voor deze actie, tenzij jullie een permanente webshop willen opzetten.

De formule van E-commerce is technisch gezien niet zo moeilijk om iets snel op te zetten, alleen is de praktische kant (bijhouden bestellingen, eventuele verzendingen e.d.) wel iets moeilijker te organiseren...

Link naar reactie

Ondertussen versie drie van de sticker gereed. Logo in Ai formaat gekregen van het rode kruis om te gebruiken op de sticker. Zo lijkt hij iets meer officieler...voor de twijfelaars.

En ja hoor het is geen geheim dat de basis van de sticker de VCG sticker is. reden, die was voorhanden, dus geen nieuwe meer gaan maken, verder is sober en dat wilde ik zo houden. Alleen de Wesp zorgt voor kleur, omdat vespisten dat meestal ook doen. Kleurstelling van de wesp, is ook geen toeval, het geel/zwart van Vlaanderen en wat rood er bij voor Belgenland.

Ondertussen bevestiging gekregen van VCA en Trianglo d'oro dat zij gaan meewerken aan de actie.

Thx !!!!

vespaforlife2.png

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...