Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa for Life


mgent

Aanbevolen berichten

Beste Vespisten overal ten lande ,

dat hebben jullie allemaal echt prachtig voor mekaar ! Van Limburg tot de kust, op ongeveer 9 dagen tijd ! Klasse, echt waar !

Jammer van het weer want als een wonder dook plots de zon op van achter de wolken...

Eén ding is zeker, Vesparijders staan nu wel op de kaart !

Dikke proficiat aan al diegenen die enthousiasme toonden en zowel van ver als van dichtbij hebben meegeholpen !

Tuut tuut ! Vroem vroem !

Greetz,

Robert.

Link naar reactie

Hier alle filmpjes van de uitzending op TV. Het is wel mee een cameratje gefilmd voor den TV, dus beeld is niet zo goed, maar der staat geluid op ;-)

Wil iedereen nog eens bedanken om dit bedrag bijeen te krijgen.

Na de derde poging is het eindelijk gelukt om iets te doen, had er bijna de brui aan gegeven.

Volgend jaar is het aan de club waar het Glazen Huis dan zal staan en hoop dan weer op een grote inzameling en liefst nog een groter bedrag!

Grtz Michel

Link naar reactie

Een mooi evenement, een leuke som, de vlaamse vespisten hebben hun hart laten zien... Het was spijtig genoeg te gevaarlijk op de weg om af te zakken vanuit Leuven. We stonden nochtans in startpositie, volgend jaar met wat beter weer zeker op de afspraak. PROFICIAT mannen van Gent... a propos Marc, je fluo-jasje mocht wel een maatje groter zijn ;-))

Link naar reactie

Bon,

Goed opgezette actie met erg mooi resultaat!

Wil nu iedereen in stilte verderwerken aan zijn scooters, want we hebben al MEER DAN GENOEG publiciteit die maakt dat de leuke schuurvondsten helaas verleden tijd zijn ;o// Miljaar...

Dus vanaf nu terug Get A Life ;o)

PS ik stort jaarlijks mijn bedrag voor MFL.

Toodeloo

N

Link naar reactie
Wil nu iedereen in stilte verderwerken aan zijn scooters, want we hebben al MEER DAN GENOEG publiciteit die maakt dat de leuke schuurvondsten helaas verleden tijd zijn ;o// Miljaar.

Volgend jaar misschien een andere aktie opzetten: "Sammy goes lammy" :)))

Groetjes, nero.

Link naar reactie
Voilà de foto's staan erop, wel op de vorige pagina. En voor ik het vergeet, mercikes voor het jeneverke. Het deed deugd na bijna drie uur treinen.

Pieter en Wendy

P.S. Nog 5 stickers, waarvan ééntje met Stubru logo,mail maar ik stuur ze op.

Dag Pieter, heb je nog zo'n sticker? Ik wil er wel één, maar ik vind je mailadres niet...

groet

Link naar reactie

Snap ook niet hoe het komt dat je me niet meer kan contacteren via mijn profiel.

Ik heb er nog 6 gevonden (4zonder stubru mooi uitgesneden, 2 met maar slecht uitgesneden :-()

Mail me maar met je adres en ik stuur op wat je vraagt. phoubaert@live.be

Ik stuur je wel mijn rek nr door.

Pieter

P.S. als iemand kan helpen met het email probleempje, graag. Heb mijn instellingen niet gewijzigd...en toch krijg ik zo geen icoontje.

Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Eind dit jaar krijgen de Antwerpenaren het Glazen Huis op bezoek op de Groenplaats in Antwerpen!

http://www.hln.be/hln/nl/946/Muziek/article/detail/1097684/2010/04/25/Het-Glazen-Huis-verhuist-naar-Antwerpse-Groenplaats.dhtml

Dus nu is het aan de Antwerpse vespaclubs om te brainstormen hoe ze geld kunnen inzamelen voor Music For Life 2010.

En hoop dat jullie meer geld kunnen inzamelen dan de editie van 2009 "€4505"

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...