Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Wie vertrekt wanneer naar de WVD in Zell am See en waar loge


vespadiverso

Aanbevolen berichten

Eerste deelnemers gisteren aangekomen :

Afbeelding2-10.png

Erste Vespa-Fahrer in Zell:

Samstag 6.juni um 14.27 Uhr war es soweit: Die ersten Teilnehmer der VESPA WORLD DAYS fuhren in Zell am See ein! Peter und Marian van Geren aus dem niederländischen Tilburg steuerten ihre Vespa PX 200 aus dem Jahr 1985 erwartungsvoll in die Zeller Fußgängerzone. Standesgemäß mit einem italienischen Cafe Latte wurden sie von Organisator Franz Schmalzl und Marketingleiterin Renate Kirchgasser in Empfang genommen. Keine zwanzig Minuten später gesellten sich dann Regina und Detlef Bennewitz aus Gütersloh (Deutschland) auf eine Vespa Baujahr 2000 zu dieser fröhlichen Runde. Zwischen Espresso, Cafe Latte und Apfelstrudel wurden zwei Stunden lang Erfahrungen und Erwartungen über die VESPA WORLD DAYS ausgetauscht. Vor allem wurde jedoch viel über kuriose und witzige Momente gelacht, die man mit der eigenen Vespa erlebt hat. Beide Paare, die jeweils bei der Anfahrt rund 700 Kilometer zurückgelegt hatten, machten kein Geheimnis daraus, dass ihnen Zell am See als Ort für ein so wichtiges Vespatreffen auf der ganzen Linie gefällt. Ihr Lob war der erste, wichtige Schritt für ein erfolgreiches, schönes Vespa-Fest.

Link naar reactie

Op de foto van de laatste deelnemer moet er nog wat gewacht worden...:)

Gisterenavond de vespa weer rijdend gekregen. Omdat het zo laat was heb ik alleen een korte testrit kunnen doen (straat op en af). Morgenavond zal het dus alles of niets worden (ik gok op alles).

Ondertussen staat er al het één en ander gepakt. Morgen nog een dagje werken en s'avonds vertrekken (als het geen strontweer is, anders wordt het heel vroeg woensdag).

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Sinds vanmiddag terug van Eurolambretta (Lincoln GB). ;-)

Morgen nog een ander koppeling steken, groot onderhoud doen, ontsteking en carbu deftig afstellen. De banden, kabels, batterij, remmen, etc... nazien. Al de rommel inpakken die ik nodig heb en woensdagmiddag vertrekken met de vlam in de pijp.

@ Nero

Misschien kom ik je onderweg wel tegen. ;-)

Link naar reactie

Hallo, sinds kort ben ik aan gesloten bij VCA samen met mijn werkmakker Faggio om zo kunnen deel te nemen om naar oostenrijk te gaan. hieronder ons schema. Heb ook gevraagd aan Erix of hij wou mee rijden maar nog geen enkele reactie gekregen. Wij vertrekken morgen om 8 uur aan het rondpunt in Wommelgem. Hierbij ons schema zoals afgesproken.

Het vertrek voorzien 10 juni 's morgens voor een dagtrip van 705km naar de Jeugdherberg van Augsburg 86152, Unterer Graben 6.

Hier slapen we 1 nacht van 10 op 11 juni.

's Anderdaag 11 juni vertrek naar Bad Gastein voor een 304km ongeveer. In Oostenrijk vermijden we de tolwegen.

Hier slapen we van 11 tot 14 juni

We vertrekken terug op 14 juni van Bad Gastein naar Frankfurth am Main, Deutschhermufer 12. voor ongeveer 625 km

Van 14 op 15 juni.

Waarop we de volgende dag terug naar huis keren. 420 km

En 't is voorbij...

Gkes Faggio & Ramboke

Link naar reactie

Ons vertrek woensdag 10 juni om 8 uur rondpunt Wommelgem, naar Augsburg (D) jeugdherberg 713km. De volgende dag binnendoor voor 300km naar Bad Gastein (A) jeugdherberg, beetje voorbij Zell am See. Wie eventueel wil aansluiten geen probleem. Gkes Faggio

Link naar reactie

he dommen het is roufio he ... ... ..

Link naar reactie

Blijven duimen gasten, Nero heeft zijn eerste "probleempje" gehad (tussen Nijvel en Namen)... Hij had nood aan een nieuwe achterveer want de motor stond gekanteld en het frame op de grond maar blijkbaar heeft hij het kunnen repareren (waarschijnlijk een bout gelost) want hij heeft nie meer teruggebeld!!

De details komen wel uitgebreid als we terug zijn... Of ginder...

S.

Link naar reactie

wij nodigen alle liefhebbers die niet gewoon zijn hun gaskabel over te trekken uit,om samen met ons, plat op den buik en verstand op nul naar oostenrijk te racen om zo het scooterrijden op een dimensie te krijgen waar adrealinestoten uw vermoeidheden zullen overbruggen en je in "no time"ter plekke bent.

vertrek 10.00u afrit massenhoven E313

de tirolervrienden

Link naar reactie

Slecht nieuws : eric zou een klapband gehad hebben tegen 100km/h bergaf. In de buurt van Strasbourg.

Ga seffens vertrekken en die kant uit. Geen idee hoe het met hem is. Kreeg dit bericht van cutdowner. Hij schreef niets over verwondingen, maar wel dat hij niet meer kon rijden.

Link naar reactie

Erix is ongedeerd op wat krassen en spierpijn na. Scootertje staat beetje krom.

Ik vertrek nu die kant uit en pik hem +scooter op. Marc rijdt zelf door naar Oostenrijk.

We zijn dus op zoek naar plek op een aanhanger om een scooter weer naar België te krijgen ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...