Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Wie vertrekt wanneer naar de WVD in Zell am See en waar loge


vespadiverso

Aanbevolen berichten

Wij vertrekken met 3 op donderdag 11 juni 's avonds vanuit Genk. Vespa's gaan mee in de Van.

Logeren in Feriengasthof Tauernstüberl van vrijdag tot maandag.

Na de WVD reizen we door naar Pontedera.

Evenement: Scooterrun

Georganiseerd door: Vespa Club Austria

Lokatie: Zell Am See, Oostenrijk

Link naar reactie

Ik vertrek dinsdag of woensdag (afhankelijk of ik alleen rijd of niet) in de voormiddag MET de scooter (en dus niet in de van) vanuit Antwerpen naar Oostenrijk. Logeren doe ik onderweg op een camping en ginder ook.

Link naar reactie
Stoer! ;)

???? Heeft niets te maken met stoer zijn! Ik bezit geen auto of bestelwagen dus het is van 'de moettes'. ;-)

Als ik een auto zou bezitten dan zou ik nog met de vespa gaan want het is ocharme maar 800 kilometer...

Link naar reactie
Stoer! ;)

???? Heeft niets te maken met stoer zijn! Ik bezit geen auto of bestelwagen dus het is van 'de moettes'. ;-)

Als ik een auto zou bezitten dan zou ik nog met de vespa gaan want het is ocharme maar 800 kilometer...

Met Vespa of Lambretta stoere bink?

Link naar reactie

Ik heb net de bevestiging gehad dat we (Nero en ik) in pension Alpenrose zullen verblijven van 11-14 juni. We vertrekken de woensdagmorgend richting Stokach (waar we overnachten in een gasthof waar we auto en kar zullen achterlaten.

Donderdag zullen we de laatste +/- 300 km doen met de vespa (over enkele leuke bergpaskes). En zondag na de middag terug naar Stokach om er maandag 's morgens terug richting Belgenland te rijden!!

Link naar reactie
wij (ik, roufio, bjorn, driez, mister T??, ... .) vertrekken donderdag met een zestal met bestelwagen + aanhanger en een auto en keren zondag terug.

Hey Doc, wij vertrekken ook de donderdag; misschien een topic starten voor diegene die met de wagen naar Oostenrijk gaan. Kan plezant worden een kolonne Belgen dwars door Duitsland.

Link naar reactie
Ik heb net de bevestiging gehad dat we (Nero en ik) in pension Alpenrose zullen verblijven van 11-14 juni. We vertrekken de woensdagmorgend richting Stokach (waar we overnachten in een gasthof waar we auto en kar zullen achterlaten.

Donderdag zullen we de laatste +/- 300 km doen met de vespa (over enkele leuke bergpaskes). En zondag na de middag terug naar Stokach om er maandag 's morgens terug richting Belgenland te rijden!!

En de Nero maar stoefen dat hij met de wesp naar Oostenrijk gaat bollen !!

Zo ne "Grand Sport", die kan toch de volledige rit aan zeker !

Pfffffffffff !!! :-))))))

Link naar reactie
Dankzij het schitterende werk dat ik doe,kan ik geen verlof nemen...:(

Have fun iedereen!!

Ja Cult, die "onbekende" beroepen hé maat, shit hé zeg !

mja

kheb het lang in mijn profiel gehad zenne,tot ik enkele dreigmails kreeg van een "ahum" VESPA-verkoper,die zei dat hij aan mijn werk ging staan..

sindsdien is het zo...

Link naar reactie
Ik heb net de bevestiging gehad dat we (Nero en ik) in pension Alpenrose zullen verblijven van 11-14 juni. We vertrekken de woensdagmorgend richting Stokach (waar we overnachten in een gasthof waar we auto en kar zullen achterlaten.

Donderdag zullen we de laatste +/- 300 km doen met de vespa (over enkele leuke bergpaskes). En zondag na de middag terug naar Stokach om er maandag 's morgens terug richting Belgenland te rijden!!

En de Nero maar stoefen dat hij met de wesp naar Oostenrijk gaat bollen !!

Zo ne "Grand Sport", die kan toch de volledige rit aan zeker !

Pfffffffffff !!! :-))))))

Ne Gransport wel, maar mijnen congé niet. :( Tenzij ik royale sponsering krijg van het alom bekende houtverwerkend bedrijf in Halle.:)

t'Zal dus met de SS180 worden. Hopelijk is er in die periode geen lawinegevaar, zodat ik in alle veiligheid kan vloeken als ik in panne val.:)

Groetjes, nero.

Link naar reactie
PX lenen Nero ??? De mijne kan overstromingen aan, dus lawines, "khaain probleem" !

Ga jij dan niet? :))))))))))

Groetjes, nero.

ps: als je een exuus wil, k'zal je er een paar doormailen.

Tussen 1988 & 1996 was ik lid van die beruchte Vespaclub België,

telt die lidkaart nog ???

Heb ooit Eurovespa Aix-en-Provence (met de wesp, niet met den ottomobil)1994 (?)

gedaan met nog 6 anderen. Superleuk de rit ernaartoe en terug, maar die evenementen

ter plaatste, vind ik niet de moeite om mij zo ver te verplaatsen.

Maar... de tijden zijn blijkbaar veranderd ! Nu gaan er blijkbaar veel meer jonge mensen naar "Eurovespa", toen was dat eerder een ouwepekesaangelegenheid !

'k Zal mij klaar houden om U te komen depanneren !

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...