Ga naar inhoud
Vespaforum.be

31 oktober Halloweenrit


vespaclubgent

Aanbevolen berichten

Mannekes om 17u kan ik er niet geraken. Ik werk tot 17u. Vorig jaar was het om 18u vertrekken.

inderdaad, vorig jaar zijn we om 18u vertrokken en stond iedereen al te wachten in Gent tot Antwerpen daar eindelijk was, vandaar dat er dit jaar vroeger vertrokken wordt.

In de nieuwsbrief van VCA staat bij mijn weten 17.00u vermeld

Link naar reactie

Ondertussen zijn de pompoenen van het veld gehaald, morgen worden ze geslacht met het nodige vesparitueel.

Aangezien onze preisdent momenteel tussen de kamelen zit in Afganistan, hebben we van de Armee Belge geen soeppot om het vocht naar de griezelplek te brengen. Mocht er iemand relaties hebben met Pieter van Aalter om ons een of twee grote geïsoleerde soeppotten te bezorgen, alsnog... Anders gaan we vuur moeten stoken om de soep warm te houden.

HEELLLLLLLLLPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP... ..

Link naar reactie
Ondertussen zijn de pompoenen van het veld gehaald, morgen worden ze geslacht met het nodige vesparitueel.

Aangezien onze preisdent momenteel tussen de kamelen zit in Afganistan, hebben we van de Armee Belge geen soeppot om het vocht naar de griezelplek te brengen. Mocht er iemand relaties hebben met Pieter van Aalter om ons een of twee grote geïsoleerde soeppotten te bezorgen, alsnog... Anders gaan we vuur moeten stoken om de soep warm te houden.

HEELLLLLLLLLPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP... ..

Boels verhuurt toch bijna alles??

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...