Ga naar inhoud
Vespaforum.be

31 oktober Halloweenrit


vespaclubgent

Aanbevolen berichten

@Foorteefje: bedankt voor de virtuele knuf en de goede raadgevingen. Het filmpje kan me ook wel wat troosten. Het was nochtans een enige gelegenheid om eens achter de "zwaantjes te rijden ipv de zwaantjes achter mij.:)

Zo heldhaftig was ik niet, het enige dat me niet deed gaan lopen was de gedachte dat jullie mèt politiebegeleiding en Marc op kop elk ogenblik konden binnenvallen om me uit mijn netelige positie te bevrijden.:))

Verzorg je goed (of nog beter, laat je goed verzorgen) dat je snel weer "te vespa" bent.

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Nero schreef : "???: Als je ... nog eens tegen komt, wil je hem dan zeggen dat ik zijn beide benen ga breken bij de eerste gelegenheid? En als ik dat zeg, doe ik dat ook. Dienen "@@@'''€€€€" heeft ons indertijd elk 1000fr afgetroggeld, en nadien is hij verdwenen met de noorderzon."

Haha Nero, ik weet 100% zeker over wie het hier gaat !!!

En ik die dacht de enige te zijn die problemen met hem had !

Link naar reactie

Inderdaad wat geel ... maar gefotografeerd bij straatverlichting zodat er inderdaad een overdaad van geelrood op de foto's is. Maar witbalans gebruiken geeft dan de foto totaal anders weer. Men kan wellicht nog wat blauw toevoegen ... maar ik verkoos gezien de "spooky" sfeer deze foto's niet verder te wijzigen. Maar ... je hebt gelijk en elke vorm van kritiek duidt erop dat de foto's toch bekeken en beoordeeld worden :-) Ik kijk uit naar je volgende foto's ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...