Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Alle activiteit

Deze stream update zichzelf

  1. Vandaag
  2. Ik zie eigenlijk ook niet direct een verschil tussen het stuur dat je wil kopen en hetgene dat er nu op staat. Mogelijk de breedte? Groetjes, nero.
  3. Volgens mij is het stuur op de foto bovenaan toch correct? Wat is er fout aan dat stuur? Jan.
  4. Het stuur dat op jouw struzzo staat is van een vl3. stuur eens wat foto’s
  5. Inderdaad, maar toch verkocht ondertussen heb ik gezien...
  6. Goedemorgen allen, Een paar posts hierboven zien jullie het stuur dat op mijn VL3 zat, maar volgens Maskes is dat een Faro Basso stuur en niet het juiste stuur voor op mijn scooter. Nu heb ik in Italie het stuur hieronder gevonden, kosten €280,- ex verzendkosten. Is dat een goede prijs voor een stuur zoals op de foto afgebeeld? Ik heb nog betere foto's van dichtbij gevraagd, maar het lijkt me dat met wat stevig poetswerk er zeker wat van te maken is. Ik kan bij Maskes mijn stuur mogelijk ook ruilen voor het juiste VL3 stuur, maar hij wist niet zeker of dat ging lukken ivm een ander project waar hij mee bezig is en hij had er maar één liggen. Benieuwd wat jullie hiervan vinden voor deze prijs.
  7. Gisteren
  8. En u ook niets anders laten aansmeren als sae30 , ik koop de mijne bij de Gamma , is gewoon olie voor grasmachine
  9. Alleen de rechtse killswitch groene! De andere groene heb je nodig voor CDI-massa.
  10. OK bedankt voor de informatie.
  11. Fre bedoelt twee keer met SAE 30. Dan is die ook gespoeld, je hoeft dus geen speciale flushingolie te gebruiken.
  12. CDI is vervangen door een nieuwe. Kan nog wel eens met de groene draden (dacht ik) losrijden idd.
  13. Bedoel je eerste keer met flusingolie en 2 de keer met SAE30. Grt
  14. Motoren origineel houden is vur jan… 😗🤌🏻
  15. Om de 5000km of 1 keer per jaar. Alleen SAE30 en niks anders. Als je geen onderhoudsgeschiedenis van de motor kent: eerste keer vervangen, 10minuten warm rijden, 2de keer vervangen.
  16. Ik wilde het vooral origineel houden en heb voldoende power met een eigen gewicht van 70 kilo als solo rijder. mvg Arno
  17. "topsnelheden van 160 km/h" Koop je dan niet beter een Ducati als dit de ambitie is?
  18. Om de hoeveel km moet de transmissieolie vervangen worden bij een Vespa van het jaar 1959. Is het nodig de transmissie eerst te spoelen mat flushingolie alvorens nieuwe transmissie olie in te doen. Grt
  19. Afgelopen week
  20. Goede Avond allemaal Heb een mooie Tunings Update, voor de Vespa rijders met name de GTS HPE en GTV HPE * PROBLEEM BIJ DEZE MODELLEN!!!! max topsnelheid 132 km/h met ASR disk 143 km/h Met de Tuning word dit probleem opgelost, topsnelheden van 160 km/h op de weg is getest op standaard 300 GTV. zie dyno rapport. Upgrades aan de motor : 294ccm, high camshaft, big intake, exhaust arrow without cat. Ecu Performance Tuning by Maicson 34,4pk Vespa GTS 294ccm HPE
  21. Mooie scooter, echt waar. Maar dat zijn Rally prijzen.
  22. pfff gelukkig is het toch nog een echte Vespa.
  23. Dan had ik er een paar centjes bij gedaan voor een leuke alu.
  24. Ja dat is een goede suggestie. als dat het niet is zou ik een nieuwe ontstekingsspoel monteren. Die willen bij de Vespa ontsteking nog wel eens de geest geven. en geven ongeveer hetzelfde beeld.
  25. Ik ben eigenlijk wel benieuwd Valt er wat te halen uit een pre hpe motor? Welke tool gebruik hiervoor? Gr Dylan
  26. Bedankt voor de update. Ik ben zelf ook weer een beetje verder gekomen (ik had weinig tot geen tijd). Maar ik heb het probleem nog niet helemaal opgelost. Ik heb de injector wel vervangen, maar het heeft nog geen resultaat opgeleverd. Vorige week heb ik de koppeling en de koppelomvormer afdichtingen vervangen. Deze moet ik nog testen als ik weer terug in NL ben... 😜 Wordt vervolgd
  1. Laad meer activiteit
×
×
  • Nieuwe aanmaken...