Ga naar inhoud
Vespaforum.be

ervaringen LML 125 star deluxe


josse

Aanbevolen berichten

Had ook nog nooit op een brommer gereden direct van de verdeler op de grote ring in Hasselt elk kruispunt stond ik stil (choke nog uitgetrokken) durfde amper een bocht te nemen en met mijn billen dichtgeknepen 30km naar huis! Nu 2 weken later 500km op de teller. In 2de vertrekken met een LML zou ik niet doen deze is (nog) niet zo hevig als een vespa

Link naar reactie

Na lang aanschuiven en veel ergernis gisteren mijn nummerplaat gaan halen bij DIV in Brussel (Noord-station). 1 tip: ga daar nooit!

nadien wel alle ergernis van me afgereden en na dag 1 al meer dan 70 km op de teller. Hij rijdt echt vlot, trekt goed op en het schakelen vormt echt geen probleem. 2de keer wel even op het achterwiel, maar daarna rustig vertrokken zoals het moet :-) (foto in profiel)

Link naar reactie

Alweer een zalig cruise-weekendje achter de rug. Tussen de velden gereden, remmen eens getest, enz. Wel moet ik steeds mijn choke opzetten als ik vertrek... Is dat normaal? Ook moet de ralentie nog wat afgesteld worden, want aan de lichten val ik nogal gemakkelijk stil :-)

Link naar reactie
Is het dan goed dat ik hem achter de hoek van de straat alweer afleg? En die ralentie, is dat normaal? Kan ik dat zelf wat hoger zetten eventueel?

Neen, neen en ja

Om de bil bij een LML af te halen zullen er ook wel "hendeltjes" onder het zadel zitten zeker? Heb zoekfunctie gebruikt en weet ondertussen toch al hoe ik ralentie moet hoger zetten :-) Nu vanavond eerst bil afkrijgen...

Link naar reactie
Om de bil bij een LML af te halen zullen er ook wel "hendeltjes" onder het zadel zitten zeker? Heb zoekfunctie gebruikt en weet ondertussen toch al hoe ik ralentie moet hoger zetten :-) Nu vanavond eerst bil afkrijgen...

Geen idee, ik heb nog geen LML van dichtbij gezien, maar er zal inderdaad wel "iets" onder het zadel zitten.

Link naar reactie

Best grappig hier

Ik heb zelf ook een Lml , Maar dat zal niemand er nog aan zien enkel op de papieren :-)

Wat heb ik gedaan ?

- Logo van lml eraf gehaald en in de vespa winkels de vespa logo's gekocht.)

- andere neuskap van de vespa px 125 ( 30 euro ) Omdat op de lml , Lml staat geschreven.

- Nieuwe voorlap vespa px 125 ( 40 euro ) mooi helder ipv de matte lml lamp.

- km teller vervangen door de vespa teller ( 70 euro )

- achterlicht was ook een klein beetje anders (20 euro )

- Bruin zader gezet ( alleen de vespa's hebben dat , Lml verkoopt deze niet orgineel ) 50 euro

:::: ervaring met de lml :::::::

- bolt goed , alleen de top snelheid is minder max 80 km MET MOEITE , Ik heb me een Sito plus uitlaat en een poline 166 cc celinder besteld dan is dat probleem opgelost

Het schakelen voel je wel iets meer dan een echte px 125 ? maar dat kunnen ze normaal gezien tegoei afstellen.

Voor het geld is het een koopje en een zeer goed alternatief.

Kameraad heeft echte px, we gaan altijd samen rijden en niemand ziet verschil . Het is een px 125 gewoon met andere logo's erop. ze worden in het zelfde fabriek gemaakt. indien iemand meer info wilt bel me gerust 0477827929

mvg

Link naar reactie
Best grappig hier

Ik heb zelf ook een Lml , Maar dat zal niemand er nog aan zien enkel op de papieren :-)

Wat heb ik gedaan ?

- Logo van lml eraf gehaald en in de vespa winkels de vespa logo's gekocht.)

- andere neuskap van de vespa px 125 ( 30 euro ) Omdat op de lml , Lml staat geschreven.

- Nieuwe voorlap vespa px 125 ( 40 euro ) mooi helder ipv de matte lml lamp.

- km teller vervangen door de vespa teller ( 70 euro )

- achterlicht was ook een klein beetje anders (20 euro )

- Bruin zader gezet ( alleen de vespa's hebben dat , Lml verkoopt deze niet orgineel ) 50 euro

:::: ervaring met de lml :::::::

- bolt goed , alleen de top snelheid is minder max 80 km MET MOEITE , Ik heb me een Sito plus uitlaat en een poline 166 cc celinder besteld dan is dat probleem opgelost

Het schakelen voel je wel iets meer dan een echte px 125 ? maar dat kunnen ze normaal gezien tegoei afstellen.

Voor het geld is het een koopje en een zeer goed alternatief.

Kameraad heeft echte px, we gaan altijd samen rijden en niemand ziet verschil . Het is een px 125 gewoon met andere logo's erop. ze worden in het zelfde fabriek gemaakt. indien iemand meer info wilt bel me gerust 0477827929

mvg

. Het is een px 125 gewoon met andere logo's erop!!!!!!!!??????????

waarom heb je er dan zoveel aan veranderd??? en rijdt hij max 80????

Als ik jou dus goed begrijp, ik zet op mijn PX logo's van een LML en niemand ziet meer dat het een Vespa is?

Je voelt het verschil wel denk ik, net zoals je bij een vrouw voelt dat ze valse borsten heeft. ;)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...