Ga naar inhoud
Vespaforum.be

ervaringen LML 125 star deluxe


josse

Aanbevolen berichten

Wat zijn de ervaringen met zo'n LML 125 ?

Ik heb er op de custom show in Antwerpen eentje staan bekijken en dat zag er allemaal zeer goed uit.

rijervaring ?

kwaliteit ?

snelheid ?

Ik heb een collega die er zo eentje wil kopen...

alvast bedankt,

Joost

P.S. ben een weekje weg geweest, dus indien iemand recent dezelfde vraag stelde en ik dat over het hoofd zag, even laten weten, dan kan deze weg.

Link naar reactie
is natuurlijk geen vespa he

Dan is de nieuwe px dat ook niet?? Want ze worden in dezelfde fabriek gebouwd.

Ik vind de lml nog altijd meer vespa dan lx'n en gts'n

zeker weten

Link naar reactie

Hier is een link naar een review:

http://www.thescooterreview.com/reviews ... onna-rv150

Ik ben enige tijd geleden nog een andere ( uitgebbreidere ) review tegengekomen, maar ik kan hem niet terugvinden.

Interessant om weten: je kan alle LML badges erafhalen en vervangen door vespa badges... Gruwel voor de echte vespa-puristen! Enkel de kilometerteller is een probleem.

Sommige zaken zijn minder dan bij een PX: lakwerk was vroeger niet top, dit zou nu beter zijn; chroom bagagerek ( gratis ) heeft lelijke lasnaden; geen helmhaken onder zadel ( kan je apart bijkopen bij SIP ); kilometerteller

Sommige zaken zijn beter: teflonkabels; hardere voorvering; in veel kleuren verkrijgbaar; spiegelbevestigingen langs onderkant, euro 3 norm

Ik heb er zelf één besteld en wacht vol ongeduld!

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Ik zou zeker m'n neus niet ophalen voor een LML!Ik ben ze eens gaan bekijken bij Scooterservice in Brugge. Mocht er zelfs eens op rijden wat ik ook gedaan heb. Dik in orde! Voelt goed aan. Zou er zeker één willen. Heb zelf pas een px 125 gekocht, de 2e, vorige had ik eind jaren 80.

Link naar reactie
Zijn er hier nog mensen dat ervaringen hebben met de LML? En eventueel zelf een LML in bezit hebben en hun rijervaringen kwijt willen? Laat het ons weten. Ik sta nog steeds in beraad...

Ik heb ne px, rijd prima, en de lml is juist hetzelfde! dus een prima scooter

Link naar reactie
Zijn er hier nog mensen dat ervaringen hebben met de LML? En eventueel zelf een LML in bezit hebben en hun rijervaringen kwijt willen? Laat het ons weten. Ik sta nog steeds in beraad...

Ik heb ne px, rijd prima, en de lml is juist hetzelfde! dus een prima scooter

een prima scooter voor elke dag mee naar het werk te rijden? En eventueel deze zomer het noorden van Frankrijk mee te verkennen?

Link naar reactie
Zijn er hier nog mensen dat ervaringen hebben met de LML? En eventueel zelf een LML in bezit hebben en hun rijervaringen kwijt willen? Laat het ons weten. Ik sta nog steeds in beraad...

Ik heb ne px, rijd prima, en de lml is juist hetzelfde! dus een prima scooter

een prima scooter voor elke dag mee naar het werk te rijden? En eventueel deze zomer het noorden van Frankrijk mee te verkennen?

Yep geen probleem, zelfs het zuiden van Frankrijk mag niet al te veel problemen geven...

Link naar reactie
@ Gette: Geven de kleine wielen van de PX geen problemen voor de stabiliteit op de baan? En het schakelen? (Valt het op dat ik info aan het verzamelen ben? :-))

Ga eens een testritje doen op een scooter en overtuig jezelf...

Link naar reactie
@ Gette: Geven de kleine wielen van de PX geen problemen voor de stabiliteit op de baan? En het schakelen? (Valt het op dat ik info aan het verzamelen ben? :-))

Ga eens een testritje doen op een scooter en overtuig jezelf...

Ik weet het, ik ga zaterdag eens kijken bij de dealer. Maar gaat deze mij zomaar laten rijden met deze scooter...

Link naar reactie
BIj classicscooter mag je zeker een testrit doen (van horen zeggen en hier toch ook al gelezen)

Mja, maar Nieuwrode is wat ver vind ik persoonlijk. Hier in Halle (waar ik werk) is er ook een dealer...

Heb ondertussen al een mail gekregen van Scooterboy om te gaan testen, waarvoor dank.

Link naar reactie

Gisteren mijne lml gaan halen bij SDNscootershop. Zitten een paar kleine verschillen in tov een px.(achterlicht, voorlicht, handvat, voorvelg, beschemplaat reserveband...). Rijdt geweldig. Iets minder vermogen dan de px (dit om de milieunormen te kunnen halen) Max. snelheid is 80km/u hangt ook een beetje af van het gewicht wat er op zit... Je kan hem natuurlijk sneller laten gaan maar dan zal je wat aanpassingen moeten laten doen.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...