Ga naar inhoud
Vespaforum.be

ervaringen LML 125 star deluxe


josse

Aanbevolen berichten

Gisteren mijne lml gaan halen bij SDNscootershop. Zitten een paar kleine verschillen in tov een px.(achterlicht, voorlicht, handvat, voorvelg, beschemplaat reserveband...). Rijdt geweldig. Iets minder vermogen dan de px (dit om de milieunormen te kunnen halen) Max. snelheid is 80km/u hangt ook een beetje af van het gewicht wat er op zit... Je kan hem natuurlijk sneller laten gaan maar dan zal je wat aanpassingen moeten laten doen.

En al veel kilometertjes opzitten? Is prachtig Vespa-weertje mijn gedacht! voor welke kleur heb je gekozen?

Eventueel een aantal fotootjes posten op het forum? Ik kijk er al naar uit...

;-)

Link naar reactie

Ja die LML's zijn de max. Ik heb enkele weken geleden een testritje gemaakt in Brugge en was helemaal verkocht. Normaal schaf ik er me deze maand nog één aan. Ik denk een rode. Weet iemand precies in welke kleuren ze te verkrijgen zijn? Ik dacht gehoord te hebben dat er nu meer zijn dan rood, oranje, grijs, zwart en groen maar ik vind het nergens terug.

Link naar reactie

Heb laatst nog met de invoerder gebeld. Hij vertelde mij dat ze er nog niet helemaal uit waren welke kleuren ze gaan volgen. het gamma van LML is groot kijk maar eens op buitenlandse sites. Bij sdn-scootershop heb ik dinsdag eene witte zien staan. Ook zeer mooi. Mijne moet ik morgen terug binnen brengen olie verlies aan de voorrem dus voorlopig kan ik enkel mijn achterrem gebruiken.

Link naar reactie

Vandaag eentje besteld, ook ne rode bij SDN in Stevoort.

Normaal gezien eind volgende week rondtouren.

Lang zitten twijfelen tussen een echte oldie of de nieuwe LML, aangezien dit even goed en mooi is als een PX, ga ik niet meer geld uitgeven voor een occasie PX. Ook omdat ik totaal geen verstand heb van de techniek.

Ben wel van plan om op termijn nog een oude zelf proberen in orde te zetten.

Link naar reactie
Er zijn er hier precies steeds meer en meer eh ;-) Ondertussen ook al lid van de Vespa Club Gent :-)

En binnekort een LML club of LML forum??? En neen dat is niet slecht bedoeld hé, je ziet dat tenslotte toch ook met die moderne vespa's (modernvespaforum, etc...)

Link naar reactie
Er zijn er hier precies steeds meer en meer eh ;-) Ondertussen ook al lid van de Vespa Club Gent :-)

En binnekort een LML club of LML forum??? En neen dat is niet slecht bedoeld hé, je ziet dat tenslotte toch ook met die moderne vespa's (modernvespaforum, etc...)

Dat LML-Forum mag zeker! Alleen al om eens deftige foto's online te vinden van een LML :-) Overal, op alle sites staan low-pixel foto's :(

Link naar reactie

Ik ben vandaag mijn LML gaan ophalen bij scooterservice in Brugge, dat ding rijdt echt fantastisch. Ik heb hem nog maar een paar uur en ik heb er 70 km mee gereden. Echt een aanrader. Ook van scooterservice ben ik tervreden hij werd op tijd geleverd en met een volle benzine- en olie tank.

Link naar reactie

Hoi LML vrienden, ik heb de mijne nu twee weken. Heel tevreden. Heb gisteren een sitoplus gestoken en nu haalt hij vlot 90km/h. Heb niet verder geweest omdat het te druk was maar ik had de indruk dat hij nog iets meer had. Gevolg dat ik nu nog meer tevreden ben. Als je met wat meer geluid kan leven is dit een simpele oplossing. Heb aan de carburator niets moeten doen en aan de kleur van de bougie te zien (donker grijs) hoeft hier ook niets aan gedaan te worden.

Link naar reactie
Hoi LML vrienden, ik heb de mijne nu twee weken. Heel tevreden. Heb gisteren een sitoplus gestoken en nu haalt hij vlot 90km/h. Heb niet verder geweest omdat het te druk was maar ik had de indruk dat hij nog iets meer had. Gevolg dat ik nu nog meer tevreden ben. Als je met wat meer geluid kan leven is dit een simpele oplossing. Heb aan de carburator niets moeten doen en aan de kleur van de bougie te zien (donker grijs) hoeft hier ook niets aan gedaan te worden.

moet er bij de LML niet gerodeerd worden?

Link naar reactie

Roderen is wel belangrijk. Maar na 400Km mag al wel eens iets proberen denk ik. Ik ben geen expert dus schiet me niet dood als dit fout is. Ik zal nog geen lange afstanden aan hoge snelheden rijden. Maar af en toe een keertje doorrijden zal geen kwaad kunnen.

Link naar reactie
Deze week mag ik achter mijn LML. Zou ik daar meteen mee naar huis mee kunnen rijden? Daar ik nog nooit met een scooter gereden heb, laat staan met versnellingen... Wat denken jullie? :-)

Wie niet waagt, niet wint... Wij weten toch niet hoe handig of onhandig u bent met techniek en scooters hé. Eerst misschien toch eens oefenen met schakelen anders ga je waarschijnlijk aan elk licht stilvallen omdat je niet in neutraal staat en elke keer als je vertrekt op je achterwiel gaan door te bruusk de koppeling los te laten of teveel gas te geven. Alle begin is moeilijk, of juist niet. ;-)

Link naar reactie
Deze week mag ik achter mijn LML. Zou ik daar meteen mee naar huis mee kunnen rijden? Daar ik nog nooit met een scooter gereden heb, laat staan met versnellingen... Wat denken jullie? :-)

Fons, ik had ook nog nooit van men leven met ne scooter of moto gereden! Laat staan me ene waar ge moet schakelen... Zoekt uw eigen in de buurt van de winkel een pleintje of een rustige straat en vertrekt een paar keer... Vertrekken, stoppen, vertrekken 2de, stoppen, neutraal,... En dan gewoon nr huis vliegen! Vergeet niet te gaan tanken e.

groeten

Nick

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...