Ga naar inhoud
Vespaforum.be

ervaringen LML 125 star deluxe


josse

Aanbevolen berichten

totdat je, alleen, in the middle of nowhere zonder olie valt... ..

je kan 1500 km rijden met een vol reservoir... (en een verbruik van 5 liter is ruim gerekend)

natuurlijk moet je dat af en toe wel eens bijvullen!

Link naar reactie

Maandag mijn LML gaan halen, vandaag de 300km rond gemaakt. Maar ik vind het raar dat die niet sneller gaat. Tot 60km gaat het goed maar naar de 70 moet je al een heel stuk rijden om het te halen. Ook verlies ik veel snelheid bij (lichtjes) bergop. Is dit normaal? En wat kan hieraan gebeuren?

Moet geen snelheidsmachine worden maar wil op de 70 wegen wel vlot meekunnen.

Link naar reactie
Best grappig hier

Ik heb zelf ook een Lml , Maar dat zal niemand er nog aan zien enkel op de papieren :-)

Wat heb ik gedaan ?

- Logo van lml eraf gehaald en in de vespa winkels de vespa logo's gekocht.)

- andere neuskap van de vespa px 125 ( 30 euro ) Omdat op de lml , Lml staat geschreven.

- Nieuwe voorlap vespa px 125 ( 40 euro ) mooi helder ipv de matte lml lamp.

- km teller vervangen door de vespa teller ( 70 euro )

- achterlicht was ook een klein beetje anders (20 euro )

- Bruin zader gezet ( alleen de vespa's hebben dat , Lml verkoopt deze niet orgineel ) 50 euro

:::: ervaring met de lml :::::::

- bolt goed , alleen de top snelheid is minder max 80 km MET MOEITE , Ik heb me een Sito plus uitlaat en een poline 166 cc celinder besteld dan is dat probleem opgelost

Het schakelen voel je wel iets meer dan een echte px 125 ? maar dat kunnen ze normaal gezien tegoei afstellen.

Voor het geld is het een koopje en een zeer goed alternatief.

Kameraad heeft echte px, we gaan altijd samen rijden en niemand ziet verschil . Het is een px 125 gewoon met andere logo's erop. ze worden in het zelfde fabriek gemaakt. indien iemand meer info wilt bel me gerust 0477827929

mvg

. Het is een px 125 gewoon met andere logo's erop!!!!!!!!??????????

waarom heb je er dan zoveel aan veranderd??? en rijdt hij max 80????

Als ik jou dus goed begrijp, ik zet op mijn PX logo's van een LML en niemand ziet meer dat het een Vespa is?

Je voelt het verschil wel denk ik, net zoals je bij een vrouw voelt dat ze valse borsten heeft. ;)

Waarom heb een een LML gekocht als je een PX wil? Waarom al die moeite? Heb zelf een LML en als iemand daarmee wil "lachen" lach ik graag mee.

Ik wou (wil) ook graag een echte oude vespa, maar omdat mijn kennis 0,0 is heb ik nu voor een goedkope tussentijdse oplossing gekozen. Als ik merk dat de microbe mij echte te pakken heeft ook ik zeker een oude "vespa" om hem zelf op te maken, want dat is waar je echt fier op kan zijn.

Allé nog rij plezier met uwe "LML"

Link naar reactie
Jaja... ... ik wil ze allemaal geen pint betalen die per seizoen zonder benzine of olie vallen...

Zonder benzine, ja... maar zonder olie moet je heel onoplettend zijn.

Zoals Gette zegt, om de zoveel km gewoon een kletske bij doen... En geen bussen meer meesleuren...

Link naar reactie
Maandag mijn LML gaan halen, vandaag de 300km rond gemaakt. Maar ik vind het raar dat die niet sneller gaat. Tot 60km gaat het goed maar naar de 70 moet je al een heel stuk rijden om het te halen. Ook verlies ik veel snelheid bij (lichtjes) bergop. Is dit normaal? En wat kan hieraan gebeuren?

Moet geen snelheidsmachine worden maar wil op de 70 wegen wel vlot meekunnen.

'T ja, de tol van Euro3... Dichtgeknepen motor,catalysator. Heel eenvoudig op te lossen. Ik heb in een andere thread reeds uitgelegd hoe. Er zou zelfs een artikel in de Scootering over staan.

Ik heb de mijne veranderd en 't is een serieus verschil!

Link naar reactie
Maandag mijn LML gaan halen, vandaag de 300km rond gemaakt. Maar ik vind het raar dat die niet sneller gaat. Tot 60km gaat het goed maar naar de 70 moet je al een heel stuk rijden om het te halen. Ook verlies ik veel snelheid bij (lichtjes) bergop. Is dit normaal? En wat kan hieraan gebeuren?

Moet geen snelheidsmachine worden maar wil op de 70 wegen wel vlot meekunnen.

Dit zal wel beteren naarmate je meer km's maakt. Ik zit nu aan een 650 km en haal een 75km per uur. Wil je hem zo vlot als een PX laten gaan zal je wat aanpassingen moeten doen; Maar wees er bewust van dat indien je een ongeluk krijgt je zelf voor de gevolgen moet opdraaien. Je dient ieder voertuig in de originele staat te laten.

Link naar reactie

Ik ben nog steeds tevreden van mijn lml met enkel een sito+.

Gisteren met 2 erop nog vlot 90km/h. Het fijntunen zal er nog wel van komen maar nu kan ik al zeker vlot en veilig het verkeer volgen. Een ongeluk krijg je niet. Dat maak je mee. Gewoon voorzichtig genieten. Zeker met dit weer. Heel voorzichtig aanvoelen of de Indische bandjes onze regen wel vlot verteren. Tot nu toe nog geen slechte ervaringen gehad. Maar lange regenritten heb ik ook nog niet gedaan.

Link naar reactie
Ik ben nog steeds tevreden van mijn lml met enkel een sito+.

Gisteren met 2 erop nog vlot 90km/h. Het fijntunen zal er nog wel van komen maar nu kan ik al zeker vlot en veilig het verkeer volgen. Een ongeluk krijg je niet. Dat maak je mee. Gewoon voorzichtig genieten. Zeker met dit weer. Heel voorzichtig aanvoelen of de Indische bandjes onze regen wel vlot verteren. Tot nu toe nog geen slechte ervaringen gehad. Maar lange regenritten heb ik ook nog niet gedaan.

Hey, kan je even zeggen welke Sito je er onder gestoken hebt en of je dit zelf gedaan hebt? Hoeveel heb je ervoor betaald? Na hoeveel km mag je zo'n Sito+ steken?

Link naar reactie

Gewoon een sito+ voor een PX125 ik denk dat hij 85euro koste. Het zelf plaatsen was niet zo moeilijk. Alleen moet je er wel het achterwiel voor uithalen. Als je dit nog niet gedaan hebt zeker oppassen dat hij naar voor van zijn poot valt. Je moet wel de uitlaat heeeeeel goed vast zetten anders komt hij nogal makkelijk los. Het kan ok zijn dat je de lasnaad van de uitlaat iets moet omplooien omdat hij de poot hindert met het terug inklappen. Veel succes en laat weten hoe het gegaan is.

Link naar reactie

Mijn LML heeft nu 250 km en heb ook het probleem dat hij een beetje lui is. Heb onlangs met een andere gereden die 750 km had en met een gewoon potje van vespa. Dus zonder de katalysator. Dit maakt echt een wereld van verschil. Na de rodatie zal ik er zeker zo één onder plaatsen. Een sito+ zie ik niet zitten want die maakt te veel lawaai.

Link naar reactie

Heb sinds vanavond ook mijn LML.

Op weg naar huis (zon ! ongelooflijk!) zo'n 45 km genoten. Alle wijzigingen uit Scootering magazine zijn aangebracht en rijdt nu al even vinnig als m'n vorige PX zonder hoog in toeren te gaan, dus eens uit rodage komt dat wel in orde.

Een schijfrem vooraan is ook leuk na al die jaren met het oude systeem.

En nu roderen maar.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...