Thomassker Geplaatst: 23 juni 2008 Delen Geplaatst: 23 juni 2008 eerste keer met een Vespa (hier een LML) met versnellingen rijden, was voor mij als de eerste keer autorijden: je begint best niet op de grote baan Link naar reactie
mgent Geplaatst: 23 juni 2008 Delen Geplaatst: 23 juni 2008 Naar huis rijden kan je, maar je dient wel je nummerplaat en je verzekering te hebben. Link naar reactie
El Toro Rosso Geplaatst: 23 juni 2008 Delen Geplaatst: 23 juni 2008 Naar huis rijden kan je, maar je dient wel je nummerplaat en je verzekering te hebben. Hoeft dat echt? :-) Neen, dat is allemaal in orde eh! Link naar reactie
greenbull Geplaatst: 23 juni 2008 Delen Geplaatst: 23 juni 2008 Ikzelf had ook nog nooit met handversnellingen gereden, maar ben ook zonder problemen thuisgeraakt toen ik mijn LML kocht. Laat het u eens grondig uitleggen en doe voorzichtig in de 1e versnelling. Heel wat info op volgend forum: http://forums.stellaspeed.com/viewtopic.php?f=1&t=9774 Je zal je wel eerst moeten inschrijven op dit forum alvorens je de link kan bekijken. Link naar reactie
Koen N Geplaatst: 23 juni 2008 Delen Geplaatst: 23 juni 2008 Ja opgelet in eerste versnelling anders zit je op het achterwiel. Persoonlijk gebruik ik deze nooit en start ik altijd vanuit 2de. De motor heeft kracht genoeg om uit 2de vlot op te trekken Link naar reactie
speely Geplaatst: 23 juni 2008 Delen Geplaatst: 23 juni 2008 Had ook nog nooit op een brommer gereden direct van de verdeler op de grote ring in Hasselt elk kruispunt stond ik stil (choke nog uitgetrokken) durfde amper een bocht te nemen en met mijn billen dichtgeknepen 30km naar huis! Nu 2 weken later 500km op de teller. In 2de vertrekken met een LML zou ik niet doen deze is (nog) niet zo hevig als een vespa Link naar reactie
greenbull Geplaatst: 23 juni 2008 Delen Geplaatst: 23 juni 2008 In 2e vertrekken overbelast ook de motor. Zeker geen goed idee tijdens de rodage! Link naar reactie
guylin Geplaatst: 25 juni 2008 Delen Geplaatst: 25 juni 2008 Hoi lml-vrienden, is iedereen goed thuis geraakt? Zijn er al mannen die op hun achterwiel vertrokken zijn? Mij is het nog niet gelukt. Link naar reactie
Vespinello Geplaatst: 25 juni 2008 Delen Geplaatst: 25 juni 2008 Voor de LMListi, er is een interessant artikel in de Scootering van deze maand (test met originel setup en vergelijking met aangespaste versie : sito uitlaat, carb setting,...) Link naar reactie
El Toro Rosso Geplaatst: 26 juni 2008 Delen Geplaatst: 26 juni 2008 Na lang aanschuiven en veel ergernis gisteren mijn nummerplaat gaan halen bij DIV in Brussel (Noord-station). 1 tip: ga daar nooit! nadien wel alle ergernis van me afgereden en na dag 1 al meer dan 70 km op de teller. Hij rijdt echt vlot, trekt goed op en het schakelen vormt echt geen probleem. 2de keer wel even op het achterwiel, maar daarna rustig vertrokken zoals het moet :-) (foto in profiel) Link naar reactie
mgent Geplaatst: 26 juni 2008 Delen Geplaatst: 26 juni 2008 Fonske, het wordt dan ook tijd dat je hem eens komt laten zien in je nieuwe club. Link naar reactie
El Toro Rosso Geplaatst: 26 juni 2008 Delen Geplaatst: 26 juni 2008 I know. Eerst nog wat rijervaring opdoen he :-) Als het weer het loont kom ik naar de Gentse Feesten rit. Link naar reactie
EriX Geplaatst: 26 juni 2008 Delen Geplaatst: 26 juni 2008 Fonske, het wordt dan ook tijd dat je hem eens komt laten zien in je nieuwe club. Ahzo is er dan ondertussen al een LML club opgericht? LOL ;-) Link naar reactie
Thomassker Geplaatst: 26 juni 2008 Delen Geplaatst: 26 juni 2008 nene, de LML is een PX-kloon! Link naar reactie
El Toro Rosso Geplaatst: 26 juni 2008 Delen Geplaatst: 26 juni 2008 En een modernere motor, aangezien hij voldoet aan de Euro-3 norm. (Welke ze bij DIV toch weer eens moesten dubbelchecken!!!) Link naar reactie
Thomassker Geplaatst: 26 juni 2008 Delen Geplaatst: 26 juni 2008 versta me niet verkeerd, kheb niks tegen LML's hoor Link naar reactie
El Toro Rosso Geplaatst: 27 juni 2008 Delen Geplaatst: 27 juni 2008 Na 2 dagen op de klop 100 km op de teller. Rijdt echt zalig, plezant om te cruisen. Gaat ook vlot met 2 personen op. Link naar reactie
El Toro Rosso Geplaatst: 30 juni 2008 Delen Geplaatst: 30 juni 2008 Alweer een zalig cruise-weekendje achter de rug. Tussen de velden gereden, remmen eens getest, enz. Wel moet ik steeds mijn choke opzetten als ik vertrek... Is dat normaal? Ook moet de ralentie nog wat afgesteld worden, want aan de lichten val ik nogal gemakkelijk stil :-) Link naar reactie
EriX Geplaatst: 30 juni 2008 Delen Geplaatst: 30 juni 2008 Wel moet ik steeds mijn choke opzetten als ik vertrek... Is dat normaal? Ja, behalve als je een warme motor hebt. Link naar reactie
El Toro Rosso Geplaatst: 30 juni 2008 Delen Geplaatst: 30 juni 2008 Ja, dat wist ik. Is het dan goed dat ik hem achter de hoek van de straat alweer afleg? En die ralentie, is dat normaal? Kan ik dat zelf wat hoger zetten eventueel? Link naar reactie
EriX Geplaatst: 30 juni 2008 Delen Geplaatst: 30 juni 2008 Is het dan goed dat ik hem achter de hoek van de straat alweer afleg? En die ralentie, is dat normaal? Kan ik dat zelf wat hoger zetten eventueel? Neen, neen en ja Link naar reactie
El Toro Rosso Geplaatst: 30 juni 2008 Delen Geplaatst: 30 juni 2008 Is het dan goed dat ik hem achter de hoek van de straat alweer afleg? En die ralentie, is dat normaal? Kan ik dat zelf wat hoger zetten eventueel? Neen, neen en ja Om de bil bij een LML af te halen zullen er ook wel "hendeltjes" onder het zadel zitten zeker? Heb zoekfunctie gebruikt en weet ondertussen toch al hoe ik ralentie moet hoger zetten :-) Nu vanavond eerst bil afkrijgen... Link naar reactie
EriX Geplaatst: 30 juni 2008 Delen Geplaatst: 30 juni 2008 Om de bil bij een LML af te halen zullen er ook wel "hendeltjes" onder het zadel zitten zeker? Heb zoekfunctie gebruikt en weet ondertussen toch al hoe ik ralentie moet hoger zetten :-) Nu vanavond eerst bil afkrijgen... Geen idee, ik heb nog geen LML van dichtbij gezien, maar er zal inderdaad wel "iets" onder het zadel zitten. Link naar reactie
djmisjah Geplaatst: 1 juli 2008 Delen Geplaatst: 1 juli 2008 Best grappig hier Ik heb zelf ook een Lml , Maar dat zal niemand er nog aan zien enkel op de papieren :-) Wat heb ik gedaan ? - Logo van lml eraf gehaald en in de vespa winkels de vespa logo's gekocht.) - andere neuskap van de vespa px 125 ( 30 euro ) Omdat op de lml , Lml staat geschreven. - Nieuwe voorlap vespa px 125 ( 40 euro ) mooi helder ipv de matte lml lamp. - km teller vervangen door de vespa teller ( 70 euro ) - achterlicht was ook een klein beetje anders (20 euro ) - Bruin zader gezet ( alleen de vespa's hebben dat , Lml verkoopt deze niet orgineel ) 50 euro :::: ervaring met de lml ::::::: - bolt goed , alleen de top snelheid is minder max 80 km MET MOEITE , Ik heb me een Sito plus uitlaat en een poline 166 cc celinder besteld dan is dat probleem opgelost Het schakelen voel je wel iets meer dan een echte px 125 ? maar dat kunnen ze normaal gezien tegoei afstellen. Voor het geld is het een koopje en een zeer goed alternatief. Kameraad heeft echte px, we gaan altijd samen rijden en niemand ziet verschil . Het is een px 125 gewoon met andere logo's erop. ze worden in het zelfde fabriek gemaakt. indien iemand meer info wilt bel me gerust 0477827929 mvg Link naar reactie
Italian Bastard Geplaatst: 1 juli 2008 Delen Geplaatst: 1 juli 2008 Best grappig hierIk heb zelf ook een Lml , Maar dat zal niemand er nog aan zien enkel op de papieren :-) Wat heb ik gedaan ? - Logo van lml eraf gehaald en in de vespa winkels de vespa logo's gekocht.) - andere neuskap van de vespa px 125 ( 30 euro ) Omdat op de lml , Lml staat geschreven. - Nieuwe voorlap vespa px 125 ( 40 euro ) mooi helder ipv de matte lml lamp. - km teller vervangen door de vespa teller ( 70 euro ) - achterlicht was ook een klein beetje anders (20 euro ) - Bruin zader gezet ( alleen de vespa's hebben dat , Lml verkoopt deze niet orgineel ) 50 euro :::: ervaring met de lml ::::::: - bolt goed , alleen de top snelheid is minder max 80 km MET MOEITE , Ik heb me een Sito plus uitlaat en een poline 166 cc celinder besteld dan is dat probleem opgelost Het schakelen voel je wel iets meer dan een echte px 125 ? maar dat kunnen ze normaal gezien tegoei afstellen. Voor het geld is het een koopje en een zeer goed alternatief. Kameraad heeft echte px, we gaan altijd samen rijden en niemand ziet verschil . Het is een px 125 gewoon met andere logo's erop. ze worden in het zelfde fabriek gemaakt. indien iemand meer info wilt bel me gerust 0477827929 mvg . Het is een px 125 gewoon met andere logo's erop!!!!!!!!?????????? waarom heb je er dan zoveel aan veranderd??? en rijdt hij max 80???? Als ik jou dus goed begrijp, ik zet op mijn PX logo's van een LML en niemand ziet meer dat het een Vespa is? Je voelt het verschil wel denk ik, net zoals je bij een vrouw voelt dat ze valse borsten heeft. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.