Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ik rijd rond en kom tegen.....


Cult

Aanbevolen berichten

vandaag samen met VeSpInNeKe naar een MARGINAALE rommelmarkt geweest in Weelde en daar toch iets gevonden...

Stripverhaal van The WHOE

hahahaha

whostrip1ff2.jpg

de "leden" van de groep

whostrip2gq7.jpg

zie ze gaan op hun scooters :))

whostrip3kb7.jpg

en dan ook nog de Sisi APE,in gesloten verpakking EN als sleutelhanger !!

sisi1pc4.jpg

Link naar reactie

een zwarte px op de antwerpse leien op het kruispunt om naar het st jansplein te rijden. Was de 1 ste vesparijder die ik tegenkwam. Ik steek men hand uit en... NIKS.

Tja,het zal wel aan mijne gts liggen zeker?

Wat een klojo.

Dit moest er even uit.

Link naar reactie
een zwarte px op de antwerpse leien op het kruispunt om naar het st jansplein te rijden. Was de 1 ste vesparijder die ik tegenkwam. Ik steek men hand uit en... NIKS.

Tja,het zal wel aan mijne gts liggen zeker?

Wat een klojo.

Dit moest er even uit.

Oli, als ik u tegenkom (olijfgroene ET4), krijgt ge van mij zeker en vast een uitgestoken polleke. Ik woon daar niet ver van en rij dus regelmatig in die buurten rond :o)

Twee weekends geleden trouwens kl*te-chauffeur tegengekomen. Ik moest even in't stad zijn en gezien het prachtige weer, had ik de Vespa buitengehaald. Op de Oude Koornmarkt staan de auto's aan te schuiven, maar langs rechts is er genoeg plaats om er langs te rijden... Tot er ne paljas in ne Renault Espace er blijkbaar niet tegenkon en expres er voor zorgde dat ik er niet meer langskon. Tot op het volgende kruispunt natuurlijk en dan ben ik er vrolijk langsgereden en heb ik eens vriendelijk gezwaaid :o) Hij kon er niet mee lachen!

Link naar reactie
In de etalage van schoenwinkel/schoenpaleis VAN LOOCK te Zandhoven staat een witte GS160.

Matige gerestaureerd, maar naar ik heb horen zeggen van een toffe gast ;-)

Zandhoven en ne GS, tiens tiens... wie zou da kunnen zijn... ;-)

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...