Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ik rijd rond en kom tegen.....


Cult

Aanbevolen berichten

Ik rijd rond en kom tegen... . elke dag een aantal voetgangers, fietsers, skaters, bromfietsers, moto's, auto's, vrachtwagens, bussen, boten,...

Helaas geen foto's kunnen nemen vermits ik te druk bezig ben met rijden op mijn scooter.

Link naar reactie
Ik rijd rond en kom tegen... . elke dag een aantal voetgangers, fietsers, skaters, bromfietsers, moto's, auto's, vrachtwagens, bussen, boten,...

Helaas geen foto's kunnen nemen vermits ik te druk bezig ben met rijden op mijn scooter.

...de grond...

ook al n tijd geleden ondertussen

Link naar reactie

Ge hoeft er idd niet op te zitten

Maar zullen we het zo laten?

Voor dat het uit de hand loopt??

Als deze topic u genne pedal interesseert,doet hem dan ni open...

Link naar reactie

ik gon nu in een klaske zitten,hopelijk ist daar ook genne "CHITCHAT" of tzal hunne beste dag ni zijn;)

Ma jawel Erix,ik kan er wel tegen...mor tis precies 1 tegen allen...dus..HELLUP:))

Link naar reactie

k kwam daarnet om 17h in houthalen helechteren op die groet steenweg ( waar ik de naam niet van ken :P) aan een stoplicht een rode (oude ) px tegen... en die had links voor zene pinker kappot ... :D

grtz

Link naar reactie
ik gon nu in een klaske zitten,hopelijk ist daar ook genne "CHITCHAT" of tzal hunne beste dag ni zijn;)

Ma jawel Erix,ik kan er wel tegen...mor tis precies 1 tegen allen...dus..HELLUP:))

Maar aan het einde van het verhaal wint die eenzaat...dus KOP OP!!!

Link naar reactie

Gisteren op E313 richting Hasselt terhoogte van afrit 24 (laakdal) een blauw/grijze PX125 op een aanhangwagen

Gisteren te Aarschot richting Herselt een witte GTS (met vriendelijk groetende jongeheer erop)

te Geel op de parking van Jansen Farmaceutica een zwarte GTS met een donker bruin zadel

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...